Intellias планує найняти 500 працівників у 2023 році і придивляється до купівлі компанії в Індії
IT-компанії Intellias розповіли про найм, бенч, бронювання та плани.
IT-компанії Intellias розповіли про найм, бенч, бронювання та плани.
«Протягом 2023 року плануємо найняти приблизно 500 працівників у всіх локаціях. Половина з них, вірогідно, буде в Україні», — зазначив в інтерв’ю DOU Віталій Седлер, СЕО та співзасновник компанії Intellias.
Він додав, що компанія не планує переносити українські центри розробки в інші країни. «Тому розвиток глобальних локацій для нас можливий лише через залучення нових клієнтів, а їх тепер мало», — каже Седлер.
Водночас він зазначив, що Україна залишається ключовим ринком для компанії. «Ми продовжуємо наймати тут спеціалістів і не збираємось скорочувати команду. Зараз від 45 до 55% вакансій закриваємо саме в Україні», — повідомив топменеджер.
Також Седлер повідомив, що замислюється над придбанням компаній в Індії, але там часто трапляються дивні з операційного погляду фірми. «Наприклад, ті, які мають рівень прибутковості 30–35%, водночас, що східноєвропейські компанії зазвичай мають 10% чи 20% у кращому випадку. Це компанії, які платять Senior-інженерам $2000. Я в такі історії не дуже вірю. Це означає, що їхня операційна модель настільки інша, що інтеграція може бути проблематичною», — розповів він.
Також він прокоментував інформацію про бенч 90 розробників компанії. «Наш сьогоднішній бенч — найбільший за всі часи. У резерві перебувають близько 90 колег. Ми намагаємося ефективно керувати цим бенчем — щотижня переміщуємо від 10 до 20 колег з резерву на інші проєкти. Але подекуди бувають розбіжності між навичками спеціаліста й вимогами нових проєктів».
А щодо бронювання айтішників зазначив наступне: «Наші клієнти запитують: «Ви можете до нас приїхати й нормально попрацювати? Якщо не можете, тоді знайте, що це ще один сигнал, що з України треба йти».
Седлер розповів, що деякі давні проєкти часом потребують зустрічей з клієнтами віч-на-віч. І відсутність нормальних механізмів виїзду на кілька днів або на 1–2 тижні дуже засмучує.
«Я не можу відправити команду з 8–10 людей у закордонне відрядження на два дні, де вони б опрацювали з клієнтом проєкт і визначили роботу ще на рік вперед. Натомість це доводиться робити в онлайн-форматі, тоді як чимало конкурентів не мають таких обмежень. Дуже шкода, що це питання залишається не розв’язаним», — каже він.
СЕО Intellias додав, що достатньо буде забронювати 20% найкритичніших фахівців для того, щоб поліпшити ситуацію в компанії.
Тим часом в Intellias мобілізовано приблизно 2% співробітників.