💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
30 вересня 2024, 17:22
2024-09-30
Канадська студія Alientrap працює над ізометричною грою DuneCrawl, яка нагадує українську SAND
Студія Alientrap, найбільш відома за грою Apotheon, працює над новим проєктом — кооперативною пригодницькою грою, де гравці мандрують пустелею на велетенських крабоподібних машинах.
DuneCrawl — це кооперативна пригодницька онлайн-гра для 1-4 гравців, де гравці беруть на себе ролі приватних каперів. Разом гравці досліджують пилові моря у пошуках скарбів за допомогою Dune Crawler. Це великі крабоподібні машини з гарматами на борту, що крокують піщаними локаціями світу гри.
«Подорожуйте розлогими, пишними, намальованими від руки середовищами, щоб розкрити історію, пов’язану з таємницею Dune Crawler. Взаємодійте з NPC, які дають квести, захищайте місцеві міста від бандитів, знаходьте заховану здобич, катайтеся на броньованих скарабеях і відстоюйте свій титул найбільшого фрібутера по цей бік семи пісків», — описують проєкт в Alientrap.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.