Jooble запустила власний стартап-інкубатор: готові інвестувати до $2 млн
За рік через нього має пройти понад 10 проєктів.
За рік через нього має пройти понад 10 проєктів.
Українська продуктова компанія Jooble запустила власний стартап-інкубатор.
Про це dev.ua повідомили представники компанії.
Очікується, що за рік через нього пройде понад 10 проєктів. Компанія готова інвестувати в кожний продукт від $ 100 000 до $2 млн.
Ініціатива створена в рамках нового напрямку Product Innovations та передбачає пошук проєктів та ідей у сфері працевлаштування та професійної самореалізації. Етапи роботи з новими проєктами складаються з дослідження ринку, презентації концепту та бізнес-плану, раундів інвестицій: pre-seed, seed, series A.
«Компанія усвідомлює ризик роботи зі стартапами, проте ми готові пройти шлях помилок, роботи з гіпотезами та створення життєздатних продуктів. Наша команда готова надавати не тільки фінансовий ресурс, а й підтримку на рівні експертизи та інфраструктури для реалізації хороших ідей», — сказав Олексій Орлов, Chief Product Innovations Officer, Jooble.
Пріоритетними сегментами для розвитку нових продуктів Jooble бачить в маркетплейсах для пошуку роботи чи підробітку, системах автоматизації реклами вакансій та в цілому рішення для HR-маркетингу.
Запропонувати ідею або проєкт можна на пошту: [email protected]
Окрім проєктів, Jooble активно шукає лідерів майбутніх продуктів та бізнесів, які готові реалізувати власні ідеї чи ті, що надійдуть до інкубатора.
Сьогодні відкрито 3 вакансії:
IT entrepreneur (internal startups)