Jooble запустила власний стартап-інкубатор: готові інвестувати до $2 млн
За рік через нього має пройти понад 10 проєктів.
За рік через нього має пройти понад 10 проєктів.
За рік через нього має пройти понад 10 проєктів.
Українська продуктова компанія Jooble запустила власний стартап-інкубатор.
Про це dev.ua повідомили представники компанії.
Очікується, що за рік через нього пройде понад 10 проєктів. Компанія готова інвестувати в кожний продукт від $ 100 000 до $2 млн.
Ініціатива створена в рамках нового напрямку Product Innovations та передбачає пошук проєктів та ідей у сфері працевлаштування та професійної самореалізації. Етапи роботи з новими проєктами складаються з дослідження ринку, презентації концепту та бізнес-плану, раундів інвестицій: pre-seed, seed, series A.
«Компанія усвідомлює ризик роботи зі стартапами, проте ми готові пройти шлях помилок, роботи з гіпотезами та створення життєздатних продуктів. Наша команда готова надавати не тільки фінансовий ресурс, а й підтримку на рівні експертизи та інфраструктури для реалізації хороших ідей», — сказав Олексій Орлов, Chief Product Innovations Officer, Jooble.
Пріоритетними сегментами для розвитку нових продуктів Jooble бачить в маркетплейсах для пошуку роботи чи підробітку, системах автоматизації реклами вакансій та в цілому рішення для HR-маркетингу.
Запропонувати ідею або проєкт можна на пошту: [email protected]
Окрім проєктів, Jooble активно шукає лідерів майбутніх продуктів та бізнесів, які готові реалізувати власні ідеї чи ті, що надійдуть до інкубатора.
Сьогодні відкрито 3 вакансії:
IT entrepreneur (internal startups)
Head of Business Development (new business)
Head of Product (new products)