💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

«Кращий спосіб створювати ігри». Співзасновник і колишній CEO GitHub тизерить новий проєкт для геймдеву — void.dev

Кріс Ванстрат, співзасновник і колишній CEO одного з найбільших вебсервісів для спільної розробки програмного забезпечення GitHub, затизерив свій новий проєкт під назвою void.dev. Він пов’язаний із програмуванням і розробленням ігор.

Залишити коментар
«Кращий спосіб створювати ігри». Співзасновник і колишній CEO GitHub тизерить новий проєкт для геймдеву — void.dev

Кріс Ванстрат, співзасновник і колишній CEO одного з найбільших вебсервісів для спільної розробки програмного забезпечення GitHub, затизерив свій новий проєкт під назвою void.dev. Він пов’язаний із програмуванням і розробленням ігор.

Про це Ванстрат написав у себе в X (Twitter).

«У 2007 році я хотів знайти кращий спосіб співпраці над програмним забезпеченням, тому став співзасновником GitHub. Ми запустилися у 2008 році.

У 2023 році мені захотілося знайти кращий спосіб створювати ігри, тож… Я з нетерпінням чекаю можливості поділитися чимось новим у 2024 році», — повідомив він у дописі.

І додав посилання на сайт void.dev в кінці. За його словами, робота над проєктом триває вже цілий рік, а цього тижня команда вирішила його затизерити.

Подробиць про нього наразі відомо дуже мало. На сайті лише вказано, що він вийде у 2024 році, Кріс уточнив, що це станеться на початку року.

Відомо, що void.dev буде пов’язаний з програмуванням. Відповідаючи на питання про підтримувані мови (програмування), Ванстрат сказав:

«Будь-хто з попереднім досвідом програмування зможе приєднатися та розпочати роботу одразу! Ми поділимося деталями на початку 2024 року, але одна з наших цілей — зробити його широко доступним як для початківців, так і для досвідчених програмістів».

Розробник також пожартував про монетизацію, коли його запитали, скільки центів за встановлення void.dev потрібно буде заплатити користувачам. «Ми намагаємося бути інноваційними — ми беремо плату за рядок коду. Чим більша ваша гра, тим більше ви платите. Це геніально!», — посміявся Ванстрат.

Цей діалог був відсиланням до нещодавнього скандалу в геймдев-індустрії, який виник через впровадження рушієм Unity комісії 0,2 цента за встановлення гри.

Кріс Ванстрат покинув GitHub у 2018 році й після цього заснував власне ігрове видавництво Null Games. Наразі компанія видала єдину гру — успішний хокейний роуглайт Tape to Tape, який вийшов у 2023 році у ранньому доступі Steam і здобув чимало позитивних відгуків.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
GitHub представив бета-версію нового ШІ-помічника з відкритим кодом OpenCopilot. Як ним скористатись
GitHub представив бета-версію нового ШІ-помічника з відкритим кодом OpenCopilot. Як ним скористатись
По темi
GitHub представив бета-версію нового ШІ-помічника з відкритим кодом OpenCopilot. Як ним скористатись
Щоб підвищити безпеку GitHub впроваджує двофакторну ідентифікацію для всіх розробників
Щоб підвищити безпеку, GitHub впроваджує двофакторну ідентифікацію для всіх розробників
По темi
Щоб підвищити безпеку, GitHub впроваджує двофакторну ідентифікацію для всіх розробників
Українські розробники створюють проєкт який висміює ігрову індустрію — GameDev Trash. Ця гра ніколи не вийде повністю але так і треба
Українські розробники створюють проєкт, який висміює ігрову індустрію — GameDev Trash. Ця гра ніколи не вийде повністю, але так і треба
По темi
Українські розробники створюють проєкт, який висміює ігрову індустрію — GameDev Trash. Ця гра ніколи не вийде повністю, але так і треба
Unity почне стягувати комісію за встановлення гри. Розробники дуже невдоволені — планують знімати ігри з продажів і переходити на інші рушії
Unity почне стягувати комісію за встановлення гри. Розробники дуже невдоволені — планують знімати ігри з продажів і переходити на інші рушії
По темi
Unity почне стягувати комісію за встановлення гри. Розробники дуже невдоволені — планують знімати ігри з продажів і переходити на інші рушії
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Льох для міських жителів». 17-тирічна хмельничанка створила екохолодильник: як він працює, де можна використати технологію та за що вона вдячна коронавірусу
«Льох для міських жителів». 17-тирічна хмельничанка створила екохолодильник: як він працює, де можна використати технологію та за що вона вдячна коронавірусу
«Льох для міських жителів». 17-тирічна хмельничанка створила екохолодильник: як він працює, де можна використати технологію та за що вона вдячна коронавірусу
Сімнадцятирічна випускниця Славутського ліцею на Хмельниччині, МАНівка Єлизавета Герасимчук, створила прототип екохолодильника, який працює від сонячних панелей та акумуляторів. Прототип дівчина презентувала на багатьох українських конкурсах та олімпіадах. Зокрема, попри повномасштабну війну росії в Україні, Ліза посіла третє місце у категорії Технічні науки, підкатегорія авіа- та ракетобудування, машинобудування і робототехніка, у фіналі щорічного Конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Малої академії наук України, та може взяти участь у міжнародних олімпіадах і конкурсах від МАН. dev.ua вона розповіла подробиці розробки та наступні ідеї, а також свої плани на наукове майбутнє.
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.