💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
24 липня 2023, 12:45
2023-07-24
Українські розробники створюють проєкт, який висміює ігрову індустрію — GameDev Trash. Ця гра ніколи не вийде повністю, але так і треба
Українська студія Extela Games працює над незвичною сатиричною грою GameDev Trash, мета якої — висміяти поточний стан ігрової індустрії, з її забагованими на релізі іграми, які коштують $80. Розробники хочуть запропонувати весь той самий досвід, але «за ціною інді».
За словами геймдизайнера GameDev Trash Юрія Мороза, великі компанії «взагалі забули про художню цінність відеоігор». Він говорить, що все частіше гравці за $80 отримують неготові продукти з мікротранзакціями, які монетизують все, що тільки можна. А нові ААА-ігри — це здебільшого лише продовження старих франшиз, з дещо іншими механіками.
Геймплей в Game Dev Trash обіцяє бути вкрай незвичним. Кожен рівень гри буде виконаний в різних жанрах — від шутера чи хорору до RPG у відкритому світі.
Один унікальний рівень взагалі дозволить перемикати жанр однією кнопкою, за бажанням гравця ігровий процес змінюватиметься з шутеру від першої особи на слешер від третьої з елементами соулс-лайку. Ще один унікальний рівень буде повністю пов’язаний з музикою.
Наприкінці кожного рівня на гравців чекатиме бос в особі розробника або гейм-продюсера. Вони втілюватимуть якийсь один з аспектів ігрової індустрії.
Game Dev Trash вже має сторінку в Steam, розробники незабаром готуються випустити її в ранньому доступі. Там проєкт планують доробити до фінального стану за три місяці, але повністю гра ніколи не вийде. Втім, це лише частина висміювання індустрії.
Заради жарту в Game Dev Trash також буде все те, що «любить масовий гравець, на думку великих компаній» — Battle Pas, Pay Walls, платні скіни, перше DLC вже на релізі. «Можливо з оновленням ми додамо ще і рекламу… адже саме цього хочуть гравці?», — іронізують розробники.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.