Користувачі скаржаться на несправність онлайн-сервісів ПриватБанку. Банк визнає проблему
В банку визнали проблему і працюють над її усуненням.
В банку визнали проблему і працюють над її усуненням.
В банку визнали проблему і працюють над її усуненням.
Сайт «ПриватБанк» та додаток «Приват24» наразі не працюють, повідомляють користувачі банку в Facebook.
Проблеми з доступом до інтернет-банкінгу «Приват24» розпочалися о 17:00. Ось так виглядає сторінка застосунку, якщо спробувати в неї зайти:
В пресслужбі банку на сторінці в Facebook відповіли:
«Зараз спостерігається нестабільна робота каналів зв’язку, через що виникають деякі затримки в роботі сервісів банку. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння».
UPD: Протягом останніх годин «Приватбанк» перебуває під масованою DdоS-атакою. Користувачі Приват24 повідомляють про проблеми з платежами та загалом з роботою додатку. Деяким користувачів зовсім не вдається зайти у Приват24, в інших не відображаються баланс і останні транзакції. У Приваті запевняють: жодної загрози для коштів вкладників немає. Кібератака стосується виключно додатку Приват24. Решта фінансових операцій виконуються у нормальному режимі.
У роботі «Ощадбанку» також спостерігаються збої, інтернет-банкінг не працює. Також зазнали атаки сайти Міноборони та ЗСУ. Не виключено, що агресор вдався до тактики дрібних капостей, адже за великим рахунком його агресивні плани не спрацьовують, повідомили в Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.