Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Наталя ХандусенкоРобота
1 липня 2025, 16:56
2025-07-01
В ІТ-компаній США з'явилося нове джерело витрат — і це ... «коучі з етикету» для співробітників покоління Z
Технологічні компанії Кремнієвої долини почали наймати експертів з етикету, чиї послуги коштують чималих грошей. Усе для того, щоб навчити співробітників покоління Z, як правильно поводитися в офісі. Наприклад, пояснюють, чому недоречно приходити на роботу в спортивних штанах.
Технологічні компанії Кремнієвої долини почали наймати експертів з етикету, чиї послуги коштують чималих грошей. Усе для того, щоб навчити співробітників покоління Z, як правильно поводитися в офісі. Наприклад, пояснюють, чому недоречно приходити на роботу в спортивних штанах.
Одна з таких експерток, Розалінда Рендалл, стверджує, що за останні два місяці кількість запитів на її послуги зросла на 50%. Її наймають, щоб вона навчала молодих працівників цивілізованого поводження на робочому місці, пише Gizmodo.
До прикладу, один керівник сказав Рендалл, що новий співробітник неодноразово залишав обгортки від їжі розкиданими на спільному обідньому столі, вважаючи, що прибиральники приберуть це. «Їхній менеджер не знав, як із цим упоратися, бо не хотів виглядати як батько», — сказала експертка з етикету.
Інший випадок. Одна технологічна компанія із Сан-Франциско попросила її звернути увагу на особисту гігієну декількох нових співробітників, які тижнями не милися та не міняли сорочки. «Вони не хотіли з цим мати справу, тому найняли мене», — пояснила Рендалл.
Серед інших потенційних проблем — невідповідний жіночий одяг, непокірне ставлення та погане знання того, як розмовляти з колегами на Slack.
Важко зрозуміти, чим послуги коуча з етикету суттєво відрізняються від того, що має надавати відділ кадрів, але, згідно зі звітом, компанії дійсно платять за такі послуги. Наприклад, Рендалл бере зі своїх клієнтів до $2500 за 90-хвилинний семінар зі співробітниками, щоб навчити їх таких речей, як «встановити зоровий контакт», «куди приклеїти бейдж з іменем (завжди праворуч)» і «як просити, а не вимагати, чогось від свого начальника».
Попит на послуги коучів з етикету стрімко зростають, частково через те, що «молоді працівники становлять дедалі більшу частку робочої сили та надають перевагу більш невимушеному робочому середовищу, що створює тертя зі старшим поколінням».