💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Марія БровінськаСтартап
11 вересня 2024, 08:16
2024-09-11
«Поки можемо, будемо рухатися без інвестицій, а взяти ми завжди встигнемо». Українці створили ШІ-стартап Getmany для автоматизованої лідогенерації на Upwork. Як це працює?
Розробник Кирило Козак з Дніпра разом із партнером Віталієм Дрождіним запустив новий сервіс — SaaS B2B інструмент на основі штучного інтелекту для автоматизованої лідогенерації на платформі Upwork. Тепер зареєстровані на платформі для фрилансерів агенції можуть швидше та ефективніше отримувати замовлення та формувати необхідну для роботи супровідну документацію. dev.ua поспілкувався з Кирилом про новий сервіс та вияснив, чи дійсно розробка допомагає бізнесменам працювати ефективніше. Далі — пряма мова Кирила.
Я народився в Дніпрі в сім’ї підприємців. З раннього дитинства мені було складно фокусувати увагу на чомусь одному довше одного дня, або навіть хвилини, і це стосувалося всіх захоплень, окрім ігор. Тому свої перші гроші я заробив у 13 років, розробляючи ігри для «ВКонтакте», а в шістнадцять років заснував свій перший ігровий проєкт ZOMBR.
В 2014 році я заснував невеличку локальну дизайн-студію, а у 2016 році ми разом із Сашею Блохом заснували агенцію Lambda Team на Upwork, після чого вийшли на міжнародний ринок. Продавши її, я зібрав свою команду, з якою ми вже рік будуємо власний продукт — ШІ-бізнес менеджер Getmany.
Ідея для стартапу
Стартап ми створили минулого року із партнером Віталіком Дрождіним, з яким знайомі ще з дитинства. Ідея для стартапу виникла доволі органічно, адже я вже майже десять років працюю із Upwork. В якийсь момент я став отримувати багато запитів від засновників агенцій з приводу оптимізації їхніх профілів, роботи алгоритмів та супровідних листів. Я відчув, що готовий закрити цю потребу, саме створивши свій продукт Getmany, SaaS B2B інструмент на основі штучного інтелекту для автоматизованої лідогенерації на платформі Upwork.
Getmany — це інструмент, який допомагає агенціям на Upwork залучати клієнтів цілодобово, значно ефективніше та швидше, аніж команда, яка займається лідогенерацією вручну. Він дозволяє автоматично генерувати супровідні листи, аналізувати та генерувати релевантні проєктні пропозиції для кожної агенції на платформі. Цей інструмент позбавляє необхідності в щоденному ручному біддингу (подачі на вакансії), який поступається автоматизованому у швидкості, персоналізації та охопленні. Ми прагнемо допомогти власникам агенцій в Україні знизити витрати на лідогенерацію, витримувати конкуренцію, заробляти більше та підтримувати економіку країни.
Хто робить стартап та звідки гроші
Зараз у нашій команді тринадцять працівників, дев’ятеро задіяні безпосередньо в розробці, а також HR, Content та PR менеджери та спеціаліст відділу підтримки, який допомагає клієнтам 7 днів на тиждень.
На створення MVP ми витратили $60 000 і тестували його на кількох користувачах протягом шести місяців. Бета-реліз фінальної версії стартапу обійшовся нам у понад $150 000. З самого початку я будую стартап за свої гроші, які заробив за 10 років аутсорсингу та аутстафінгу на Upwork. До мене звертались фонди та ангели, пропонуючи інвестиції в стартап, і спочатку я майже погодився, але вирішив, що поки ми можемо, будемо рухатися без інвестицій, а взяти ми завжди встигнемо.
Перший клієнт
Вже через три місяці після відкриття доступу до бета-тестування нашого продукту, ми отримали більш як 60 запитів від українських агенцій. Це дуже крутий показник довіри з боку Upwork-спільноти для нас, за що я безмежно вдячний. Здебільшого приходили люди, що слідкують за моїм блогом, які потребували простого інструменту, що допоможе їм з автоматизацією процесів та систематизацією даних на платформі.
Помилкою було те, що я почав заводити користувачів на продукт групами. Певний функціонал не витримував навантаження і, звісно, це викликало у людей певний супротив. Озираючись назад, можу сказати, що про ціну продукту потрібно заявляти одразу, інакше користувачі не зможуть знайти в ньому цінність. А звідси приходить і класний якісний зворотний зв’язок.
Наш клієнт — це будь-яка агенція, що пропонує свої сервіси на Upwork. Наразі серед наших клієнтів вже понад шістдесят українських агенцій. Стати користувачем можна замовивши демо продукту, яке я проводжу особисто. Вартість залежатиме від розміру агенції та від того як часто вона подається на вакансії і який бюджет готова на це витрачати.
Серед наших клієнтів, такі українські агенції як Applica, Brandon Archibald, Yasno Agency, OMG agency та інші, що використовують Upwork для пошуку клієнтів. Це абсолютно різні агенції із маркетингу, дизайну інтер’єрів, вебдизайну, SMM та багато інших.
Монетизація та бізнес-модель
Як і більшість B2B SaaS продуктів ми пропонуємо декілька видів підписки: Light, Pro, Pro Plus та Custom. Плани Light, Pro та Pro Plus мають схожі функції, такі як автоматизований біддер із трьома ШІ-моделями, аналітику вакансій, відстеження reply та view rate, статистику ефективності, а відрізняються вони кількістю доступних кредитів (внутрішня валюта, яка використовується для подачі на вакансії) і вартістю додаткових кредитів. Custom план включає розробку індивідуального плану розвитку, консультування зі стратегії та супровід персонального менеджера. Все це ми робимо за свої кошти та на цей час покриваємо всі операційні витрати. Про їх окупність можна буде говорити у майбутньому.
Що далі?
Ми плануємо повністю автоматизувати лідогенерацію на платформі Upwork. Звісно ми хочемо максимально швидко розширити набір інструментів для наших клієнтів. Саме на Upwork маємо дорожню карту на два роки, а також ми плануємо використати нашу експертизу для впровадження лідогенерації і на інших платформах.
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.
Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.
Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.
(текст від 21 жовтня 2021 року)
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Медичний психолог, який переїхав в Україну з Москви в 2014 році, Іван Осадчий, придумав систему, яка допомагає медсестрі і пацієнтові не втратити один одного в стаціонарі. Його стартап knopka вже працює в декількох лікарнях понад три роки не лише в Україні, а й у Польщі.
Повторюємо історію стартапу-переможця IT Arena Lviv 2022. Текст від 28 вересня 2022 року.