«Київстар» почав продавати ШІ-асистентів «під ключ». Ось що відомо
Компанія «Київстар» почала пропонувати створення віртуальних ШІ асистентів для бізнесу «під ключ». Така інформація з’явилася на сайті оператора.
Компанія «Київстар» почала пропонувати створення віртуальних ШІ асистентів для бізнесу «під ключ». Така інформація з’явилася на сайті оператора.
Компанія «Київстар» почала пропонувати створення віртуальних ШІ асистентів для бізнесу «під ключ». Така інформація з’явилася на сайті оператора.
«Вони допоможуть швидше шукати інформацію, працювати продуктивніше й економити час. А ще — покращити обслуговування клієнтів і підвищити продажі», — йдеться на сайті в описі послуги.
Компанія таргетує новий продукт для бізнесів зі сфери e-commerce, продажів, ІТ, медичних послуг, агро, маркетингу, виробництва й інших.
Базової ціни за сервіс немає. Ціна визначається після консультації.
Ось декілька прикладів застосування асистентів:
Нагадаємо, «Київстар» готується до запуску нової версії свого чат-бота підтримки, який працюватиме на базі генеративного штучного інтелекту. Перші тести оновленого рішення заплановані вже на весну цього року, про що повідомив директор із розробки диджитал-продуктів компанії та Chief Product Officer у Kyivstar.Tech Михайло Нестор в інтерв’ю dou.ua.
Головна особливість нового бота — його здатність ефективно розпізнавати саме українську мову й оперативно розв’язувати проблеми користувачів. За словами Нестора, це повністю власна розробка компанії, над якою працює команда з 10 спеціалістів, включаючи продакт-менеджера, аналітиків, розробників і тестувальників.