😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
19 лютого 2025, 10:53
2025-02-19
Китайська NetEase звільнила американських розробників успішної гри Marvel Rivals
Marvel Rivals, популярний багатокористувацький шутер, був розроблений зусиллями команд студії NetEase в Північній Америці та Китаї. Попри дуже успішний старт гри, американські розробники повідомили про масові звільнення.
Marvel Rivals, популярний багатокористувацький шутер, був розроблений зусиллями команд студії NetEase в Північній Америці та Китаї. Попри дуже успішний старт гри, американські розробники повідомили про масові звільнення.
«Моя зоряна, талановита команда щойно допомогла створити неймовірно успішну нову франшизу Marvel Rivals для NetEase Games… і нас щойно звільнили!», — написав в LinkedIn Таддеус Сассер, ігровий директор NetEase.
Після запуску в грудні Marvel Rivals зібрала понад 20 млн гравців і заробила $136 млн за перший місяць. За оцінками, за умови збереження такої ж динаміки протягом року, проєкт може зібрати $1,36 млрд. Однак цього виявилося недосить, щоб уникнути звільнень.
«Нещодавно ми прийняли непросте рішення змінити структуру команди розробників Marvel Rivals з організаційних причин та з метою оптимізації ефективності розробки гри. Це призвело до скорочення команди дизайнерів у Сіетлі, яка є частиною великої глобальної функції дизайну для підтримки Marvel Rivals», — повідомили в NetEase.
В компанії заявили, що розробкою гри продовжить займатися основна команда в Китаї. NetEase, Inc. — китайська інтернет-компанія, заснована Дін Леєм у червні 1997 року, яка наразі є однією з найбільших у сфері розробки відеоігор. Вона відкрила, американську студію на чолі з ветеранами Bethesda і BioWare, у серпні 2023 року.
Гравці негативно відреагували на цю новину, і розпочали рев’ю-бомбінг оцінки Marvel Rivals в Steam. З приблизно 1000 відгуків, опублікованих сьогодні, понад 300 були негативними, повідомляє The Verge.
Раніше німецька ігрова компанія Crytek, найбільш відома за серією ігор Crysis та розробкою рушія CRYENGINE, повідомила про скорочення 60 своїх співробітників. Вона також призупинила розробку Crysis 4, щоб зосередитися на підтримці шутера Hunt: Showdown 1896.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі