😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 лютого 2025, 18:14
2025-02-14
«Фактичні показники виявилися нижчими за наші очікування». Розробники української гри Level Zero: Extraction вирішили згорнути проєкт
Українська студія DogHowl Games більше не буде випускати оновлення для мультиплеєрного PvPvE шутера Level Zero: Extraction, проте поки не вимикатиме сервери. Наприкінці січня гра оновилась до версії 1.0 і вийшла з раннього доступу Steam, але подальша підтримка була скасована через «фінансову недоцільність».
Українська студія DogHowl Games більше не буде випускати оновлення для мультиплеєрного PvPvE шутера Level Zero: Extraction, проте поки не вимикатиме сервери. Наприкінці січня гра оновилась до версії 1.0 і вийшла з раннього доступу Steam, але подальша підтримка була скасована через «фінансову недоцільність».
Розроблена на Unreal Engine 5 Level Zero: Extraction поєднує в собі напругу асиметричних survival-горорів та інтенсивні перестрілки extraction-шутерів. Геймплей зосереджений навколо небезпечних рейдів, у які можна ходити наодинці або разом із друзями.
Гра отримала змішані відгуки від гравців — в Steam Level Zero: Extraction має 57% позитивних рецензій з понад 2000, а відгуки за останні 30 днів переважно негативні.
«Для Doghowl гра Level Zero: Extraction була амбіційним дебютним проєктом. Ми бажали створити гру, яка би відрізнялася від інших, поєднуючи жанри шутера з евакуацією та асиметричного горору. Хоча, зрештою, ми переконалися, що ці два жанри поєднати непросто, ми вдячні за можливість спробувати та здобути так багато безцінного досвіду», — повідомив менеджер спільноти проєкту.
Він відзначив, що Level Zero: Extraction змогла пробитися в Топ-100 найочікуваніших ігор у Steam, а в ході відкритого бета-тесту демо проєкту стало другою за популярністю серед гравців під час «Фестивалю новинок» Steam.
«На жаль, фактичні показники LZ:E виявилися нижчими за наші очікування. Наші відносно маленькі команди вже не можуть підтримувати гру через фінансову недоцільність. Тому, ми прийняли важке, та все ж необхідне, рішення поступово згорнути підтримку», — повідомили розробники.
Гра не отримає запланованих раніше оновлень, проте все ще буде доступна всім, хто її придбав — сервери продовжать функціонувати ще якийсь час.
Студія Doghowl продовжить роботу і вже планує розробити нову багатокористувацьку гру, яка цього разу зосередиться на кооперативі. «Ми дуже сподіваємося, що безцінний досвід, здобутий завдяки Level Zero: Extraction, допоможе нашій молодій студії в майбутній роботі», — відзначив менеджер спільноти проєкту.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.