💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Більшість гравців вважає, що відеоігри майже не репрезентують ЛБТК. Але «опір щодо ЛГБТК-контенту в іграх слабшає» — дослідження

Американська ЛГБТК-організація GLAAD, яка бореться з гомофобією та дискримінацією, опублікував результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх. За їх даними, 17% (майже кожен п’ятий активний геймер) відноситься до ЛГБТК-спільноти.

Залишити коментар
Більшість гравців вважає, що відеоігри майже не репрезентують ЛБТК. Але «опір щодо ЛГБТК-контенту в іграх слабшає» — дослідження

Американська ЛГБТК-організація GLAAD, яка бореться з гомофобією та дискримінацією, опублікував результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх. За їх даними, 17% (майже кожен п’ятий активний геймер) відноситься до ЛГБТК-спільноти.

Водночас кількість відеоігор з ЛГБТК-персонажами чи сюжетами складає менше ніж 2% від усіх проєктів, йдеться у доповіді.

«Існує кілька причин недостатнього представництва ЛГБТК в ігровій індустрії. Деякі причини виключення є пасивними. Часто ігрові компанії не вважають, що вони повинні представляти ЛГБТК-людей, і не розглядають нас як основну частину ігрової аудиторії. Деякі причини виключення є активними. Компанії побоюються відштовхнути основну аудиторію, яка, на їхню думку, чинить опір або вороже ставиться до ЛГБТК-контенту», — вважають в GLAAD.

За їх даними, понад 60% геймерів, які не є ЛГБТК, кажуть, що для них не має значення, чи є в грі персонаж ЛГБТК. Відповідаючи на запитання, про можливість для протагоніста гри бути геєм, лесбійкою чи бісексуалом, 70% не-ЛГБТК-геймерів кажуть, що це не вплинуло б на їхнє рішення щодо купівлі гри.

«Опір щодо ЛГБТК-контенту в іграх слабшає, оскільки кожне наступне покоління геймерів є більш різноманітним і більш відкритим до представлення ЛГБТК у своїх іграх», — роблять висновок дослідники.

Розподіл ЛГБТК-геймерів за віком. Інфографіка GLAAD

Меншість як ЛГБТК, так і не-ЛГБТК-геймерів вважають, що великі компанії-виробники відеоігор думають про таких людей, як вони, при розробці своїх ігор (27% ЛГБТК-геймерів і 38% не-ЛГБТК-геймерів).

Крім того, майже вдвічі більше ЛГБТК-геймерів (29%) вважають, що ігрова індустрія не думає про них, порівняно з не-ЛГБТК-геймерами (15%). 48% ЛГБТК-геймерів відчувають себе більш представленими в інді-іграх, створених невеликими командами, ніж у мейнстрімних іграх, створених великими студіями.

Кількість ЛГБТ-контенту в іграх

GLAAD підрахувала кількість ігор, які були позначені як такі, що містять ЛГБТК-контент, станом на листопад 2023 року на Xbox, PlayStation, Nintendo та Steam (ПК).

За даними Microsoft, у магазині Xbox було доступно 146 консольних ігор, які містили ЛГБТК-контент. PlayStation має список, який включав 90 ігор. В електронному магазині Nintendo Switch було представлено 50 ігор з тегом ЛГБТ. У Steam за тегом LGBTQ+ було знайдено 2302 ігри англійською мовою (станом на листопад 2023 року), але ця кількість зменшилася до 1506, коли були відфільтровані ігри з «сексуальним контентом лише для дорослих».

Загалом, ігри з ЛГБТ-контентом становлять менш як 2% від загальної кількості цифрових бібліотек Xbox, PlayStation та Nintendo. Для Steam цей показник становить менше ніж 2,5%, але знижується до 1,7%, якщо виключити ігри лише для дорослих. Вказується, що лише близько 1% всіх ігор, випущених у 2010-х роках, містили ЛГБТК-контент.

У GLAAD роблять висновок, що ігрова індустрія «значно відстає від інших медіаіндустрія за кількістю представлення ЛГБТК».

«Ми визнаємо, що ігри відрізняються від кіно, телебачення та реклами тим, що репрезентація може бути застосована не до кожного типу ігор. Однак відеоігри пройшли довгий шлях з часів понгів. Більшість ігор сьогодні — це багатий мультимедійний досвід, який широко охоплює аспекти побудови світу, наративу та персонажів», — вказують автори дослідження.

Оскільки їхні дані ґрунтуються на іграх для PC та консолей (за винятком мобільних), вони вважають, що звіт точно відображає загальний брак прогресу в ігровій індустрії. «Те, що менш як 2% доступних ігор мають ЛГБТК-контент, не відповідає сучасним медіа, а ігрова індустрія підводить ЛГБТК-споживачів та наших союзників», — кажуть в GLAAD.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«До ЛГБТК+ в ЗСУ ставлення типу „краще не кажи“». Як ексайтівець SoftServe врятував батьків із Маріуполя після цього відразу пішов служити, а нещодавно здійснив камінг-аут перед батьком
«До ЛГБТК+ в ЗСУ ставлення типу „краще не кажи“». Як ексайтівець SoftServe врятував батьків із Маріуполя, після цього відразу пішов служити, а нещодавно здійснив камінг-аут перед батьком
По темi
«До ЛГБТК+ в ЗСУ ставлення типу „краще не кажи“». Як ексайтівець SoftServe врятував батьків із Маріуполя, після цього відразу пішов служити, а нещодавно здійснив камінг-аут перед батьком
Від любові до хейту — лиш райдуга. Як українські технокомпанії які не соромляться визнавати рівність ЛГБТ комунікують зі світом
Від любові до хейту — лиш райдуга. Як українські технокомпанії, які не соромляться визнавати рівність ЛГБТ, комунікують зі світом
По темi
Від любові до хейту — лиш райдуга. Як українські технокомпанії, які не соромляться визнавати рівність ЛГБТ, комунікують зі світом
У США закривають ЛГБТК+ необанк Daylight. Чому ідея провалилася
У США закривають ЛГБТК+ необанк Daylight. Чому ідея провалилася
По темi
У США закривають ЛГБТК+ необанк Daylight. Чому ідея провалилася
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.