🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 лютого 2024, 11:52
2024-02-14
Більшість гравців вважає, що відеоігри майже не репрезентують ЛБТК. Але «опір щодо ЛГБТК-контенту в іграх слабшає» — дослідження
Американська ЛГБТК-організація GLAAD, яка бореться з гомофобією та дискримінацією, опублікував результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх. За їх даними, 17% (майже кожен п’ятий активний геймер) відноситься до ЛГБТК-спільноти.
Американська ЛГБТК-організація GLAAD, яка бореться з гомофобією та дискримінацією, опублікував результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх. За їх даними, 17% (майже кожен п’ятий активний геймер) відноситься до ЛГБТК-спільноти.
Водночас кількість відеоігор з ЛГБТК-персонажами чи сюжетами складає менше ніж 2% від усіх проєктів, йдеться у доповіді.
«Існує кілька причин недостатнього представництва ЛГБТК в ігровій індустрії. Деякі причини виключення є пасивними. Часто ігрові компанії не вважають, що вони повинні представляти ЛГБТК-людей, і не розглядають нас як основну частину ігрової аудиторії. Деякі причини виключення є активними. Компанії побоюються відштовхнути основну аудиторію, яка, на їхню думку, чинить опір або вороже ставиться до ЛГБТК-контенту», — вважають в GLAAD.
За їх даними, понад 60% геймерів, які не є ЛГБТК, кажуть, що для них не має значення, чи є в грі персонаж ЛГБТК. Відповідаючи на запитання, про можливість для протагоніста гри бути геєм, лесбійкою чи бісексуалом, 70% не-ЛГБТК-геймерів кажуть, що це не вплинуло б на їхнє рішення щодо купівлі гри.
«Опір щодо ЛГБТК-контенту в іграх слабшає, оскільки кожне наступне покоління геймерів є більш різноманітним і більш відкритим до представлення ЛГБТК у своїх іграх», — роблять висновок дослідники.
Розподіл ЛГБТК-геймерів за віком. Інфографіка GLAAD
Меншість як ЛГБТК, так і не-ЛГБТК-геймерів вважають, що великі компанії-виробники відеоігор думають про таких людей, як вони, при розробці своїх ігор (27% ЛГБТК-геймерів і 38% не-ЛГБТК-геймерів).
Крім того, майже вдвічі більше ЛГБТК-геймерів (29%) вважають, що ігрова індустрія не думає про них, порівняно з не-ЛГБТК-геймерами (15%). 48% ЛГБТК-геймерів відчувають себе більш представленими в інді-іграх, створених невеликими командами, ніж у мейнстрімних іграх, створених великими студіями.
Кількість ЛГБТ-контенту в іграх
GLAAD підрахувала кількість ігор, які були позначені як такі, що містять ЛГБТК-контент, станом на листопад 2023 року на Xbox, PlayStation, Nintendo та Steam (ПК).
За даними Microsoft, у магазині Xbox було доступно 146 консольних ігор, які містили ЛГБТК-контент. PlayStation має список, який включав 90 ігор. В електронному магазині Nintendo Switch було представлено 50 ігор з тегом ЛГБТ. У Steam за тегом LGBTQ+ було знайдено 2302 ігри англійською мовою (станом на листопад 2023 року), але ця кількість зменшилася до 1506, коли були відфільтровані ігри з «сексуальним контентом лише для дорослих».
Загалом, ігри з ЛГБТ-контентом становлять менш як 2% від загальної кількості цифрових бібліотек Xbox, PlayStation та Nintendo. Для Steam цей показник становить менше ніж 2,5%, але знижується до 1,7%, якщо виключити ігри лише для дорослих. Вказується, що лише близько 1% всіх ігор, випущених у 2010-х роках, містили ЛГБТК-контент.
У GLAAD роблять висновок, що ігрова індустрія «значно відстає від інших медіаіндустрія за кількістю представлення ЛГБТК».
«Ми визнаємо, що ігри відрізняються від кіно, телебачення та реклами тим, що репрезентація може бути застосована не до кожного типу ігор. Однак відеоігри пройшли довгий шлях з часів понгів. Більшість ігор сьогодні — це багатий мультимедійний досвід, який широко охоплює аспекти побудови світу, наративу та персонажів», — вказують автори дослідження.
Оскільки їхні дані ґрунтуються на іграх для PC та консолей (за винятком мобільних), вони вважають, що звіт точно відображає загальний брак прогресу в ігровій індустрії. «Те, що менш як 2% доступних ігор мають ЛГБТК-контент, не відповідає сучасним медіа, а ігрова індустрія підводить ЛГБТК-споживачів та наших союзників», — кажуть в GLAAD.
«До ЛГБТК+ в ЗСУ ставлення типу „краще не кажи“». Як ексайтівець SoftServe врятував батьків із Маріуполя, після цього відразу пішов служити, а нещодавно здійснив камінг-аут перед батьком
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.