Megogo почав виплачувати гроші росіянам за призупинені підписки. Чи має він відношення до українського кінотеатру
Росспоживнагляд узяв ситуацію з Megogo «на особливий контроль».
Росспоживнагляд узяв ситуацію з Megogo «на особливий контроль».
Онлайн-кінотеатр Megogo почав повертати «заморожені» кошти передплатникам із росії, повідомляє DTF із посиланням на Росспоживнагляд.
Так російське відомство відреагувало на численні скарги від росіян, що Megogo припинив надавати послуги та не повернув кошти.
Росспоживнагляд організував «оперативний штаб», представники якого зв’язалися з постраждалими та підготували колективний позов проти ТОВ «Мегого».
Після цього компанія почала повертати гроші підписникам із росії. Станом на 2 листопада 2022 року залишилося лише 10 звернень від споживачів, якими онлайн-кінотеатр не відшкодував кошти через проблеми з роботою платіжних систем.
У Росспоживнагляді повідомили, що люди, яким Megogo заморозив кошти, можуть звернутися до відомства за допомогою. Представники Росспоживнагляду також заявили, що ситуація з призупиненням роботи Megogo перебуває в них «на особливому контролі».
Нагадаємо, що компанія Megogo покинула ринок рф на початку березня, у зв’язку з повномасштабною війною, яку росія розв’язала в Україні.
Update: Як повідомили dev.ua в Megogo, українська юрособа з 24 лютого повністю припинила співробітництво з компанією, що надавала послуги під брендом MEGOGO в рф.
«Процесами, щодо закриття бізнесу, в тому числі питаннями повернення чи не повернення коштів, займається компанія, до якої ми не маємо стосунку, адже розірвали зв‘язки з країною-окупантом», — підкреслюють в українському Megogo.