💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Meta закрила студію Ready at Dawn, яка створила гру The Order: 1886

Компанія Meta негайно закриває студію, яка створила один з відомих ексклюзивів для PS4, і раніше працювала над  God War та Daxter. Тепер співробітникам пропонують подавати заявки на інші посади в Oculus Studios.

Залишити коментар
Meta закрила студію Ready at Dawn, яка створила гру The Order: 1886

Компанія Meta негайно закриває студію, яка створила один з відомих ексклюзивів для PS4, і раніше працювала над  God War та Daxter. Тепер співробітникам пропонують подавати заявки на інші посади в Oculus Studios.

Закриття слідує за рішенням Meta припинити роботу над Echo VR у 2023 році, що збіглося з великими скороченнями, які торкнулися третини студії. Раніше Oculus Studios придбала компанію Ready at Dawn, яка створила успішні VR-ігри у серії Lone Echo, для розробки VR-проєктів для своїх платформ. Про це повідомляє IGN з посиланням на Android Central.

«Як багато хто вже чув, сьогодні вранці студія Ready At Dawn Studios зачиняє свої двері. Я працював у RAD понад 10 років, і мені неймовірно сумно бачити, як ця чудова команда, яку я полюбив, розпадається», — написав директор-дизайнер Роберт Дункан (Robert Duncan). 

Гравці та працівники ігрової індустрії з сумом зустріли новину про закриття Ready at Dawn. Засновник MinnMax Бен Хенсон опублікував документальний фільм, який він зняв для Game Informer, і в якому показано стан студії приблизно у 2014 році, коли вона готувалася випустити The Order: 1886.

Ready at Dawn була заснована колишніми працівниками Naughty Dog та Blizzard Entertainment у 2003 році. Вона була особливо відома проєктами для консолі PlayStation Portable, випустивши кілька ігор God of War для цієї платформи.

Після неоднозначного сприйняття The Order: 1886, Ready at Dawn почала працювати у сфері VR, випустивши Lone Echo для Oculus Rift у 2017 році.  Після того, як її придбала Oculus Studios у 2021 році, Ready at Dawn випустила Lone Echo II, але відтоді не випускала жодної гри.

У звіті, опублікованому в середині липня, йшлося про те, що Meta нібито скорочує бюджет свого підрозділу Reality Labs на 20% у 2026 році, щоб зробити «кращий довгостроковий вплив» на розробку VR. Згодом Meta повідомила, що це не є сигналом «ширшого скорочення» кількості ігор від сторонніх розробників на Quest.

Ready at Dawn — одна з багатьох ігрових студій, які закриються у 2024 році, приєднавшись до Tango Gameworks, Arkane Austin, Roll7 та інших у складному для ігрової індустрії році.

Нагадаємо, що у 2023 році приблизно 10 000 розробників втратили роботу по всій ігровій індустрії. Amazon і власник TikTok ByteDance скоротили свої ігрові підрозділи, а Epic Games (Fortnite), Ubisoft (Assassin’s Creed) і Niantic (Pokemon Go) оголосили про звільнення.

У 2024 році лише за перший місяць кількість звільнених фахівців наблизилась до 4000 на тлі закриття студій, скасування проєктів та браку фінансування індустрії. А станом на липень 2024, роботу в ігровій індустрії втратили близько 11 200 працівників. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Xbox ігровий підрозділ Microsoft закриває чотири студії Bethesda
Xbox, ігровий підрозділ Microsoft, закриває чотири студії Bethesda
По темi
Xbox, ігровий підрозділ Microsoft, закриває чотири студії Bethesda
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
По темi
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Українська студія яка створила гру Shatterline ймовірно проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
По темi
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
У TikTok набирає обертів новий тренд — тихе звільнення. 
Що таке quiet quitting, чому воно виникає та чому зумери не хочуть викладатися на роботі на повну
У TikTok набирає обертів новий тренд — тихе звільнення. Що таке quiet quitting, чому воно виникає та чому зумери не хочуть викладатися на роботі на повну
У TikTok набирає обертів новий тренд — тихе звільнення. Що таке quiet quitting, чому воно виникає та чому зумери не хочуть викладатися на роботі на повну
У TikTok набуває обертів тренд quiet quitting — «тихе звільнення». Тренд отримав популярність після появи TikTok-відео від користувача @zaidleppelin. У ньому автор пояснює, що робота — це лише частина життя. «Цінність людини не визначається її працездатністю», — заявляє zaidleppelin у відео, що стало вірусним. Розповідаємо, що таке «тихе звільнення», чому воно виникло масе зараз та які наслідки матиме. 
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.