Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
10 червня 2025, 18:15
2025-06-10
Українські розробники випустили у Steam демо гри «Міністерство Правди: 1984», що базується на романі Джорджа Орвелла
Інді-студія False Memory Dept. опублікувала демоверсію гри MINISTRY OF TRUTH: 1984, яку розробники описують як антиутопічний симулятор тоталітарного суспільства.
Інді-студія False Memory Dept. опублікувала демоверсію гри MINISTRY OF TRUTH: 1984, яку розробники описують як антиутопічний симулятор тоталітарного суспільства.
Розробники обіцяють сюжетно орієнтований досвід, багато головоломок та мініігор, анімовані комікси й варіативну історію, що залежить від дій гравця. Основою гри є унікальна система контролю мислення, що змушує гравця поринути у глибину власної свідомості.
«Балансуй між лояльністю і самосвідомістю, амбітністю й емпатією. Підкоряйся, ховайся або борись із системою. Все у твоїх руках. І пам’ятай, Старший Брат стежить за тобою», — йдеться в описі проєкту, який базується на романі Джорджа Орвелла «1984».
Демо гри вже доступне в Steam у рамках «Фестивалю новинок». Реліз повної версії очікується в третьому кварталі 2025 року. В «Міністерстві Правди: 1984» буде повна українська локалізація.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
О, таке ми чекаємо)