Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

Українські розробники випустили у Steam демо гри «Міністерство Правди: 1984», що базується на романі Джорджа Орвелла

Інді-студія False Memory Dept. опублікувала демоверсію гри MINISTRY OF TRUTH: 1984, яку розробники описують як антиутопічний симулятор тоталітарного суспільства.

1 коментар
Українські розробники випустили у Steam демо гри «Міністерство Правди: 1984», що базується на романі Джорджа Орвелла

Інді-студія False Memory Dept. опублікувала демоверсію гри MINISTRY OF TRUTH: 1984, яку розробники описують як антиутопічний симулятор тоталітарного суспільства.

Розробники обіцяють сюжетно орієнтований досвід, багато головоломок та мініігор, анімовані комікси й варіативну історію, що залежить від дій гравця. Основою гри є унікальна система контролю мислення, що змушує гравця поринути у глибину власної свідомості. 

«Балансуй між лояльністю і самосвідомістю, амбітністю й емпатією. Підкоряйся, ховайся або борись із системою. Все у твоїх руках. І пам’ятай, Старший Брат стежить за тобою», — йдеться в описі проєкту, який базується на романі Джорджа Орвелла «1984».

Демо гри вже доступне в Steam у рамках «Фестивалю новинок». Реліз повної версії очікується в третьому кварталі 2025 року. В «Міністерстві Правди: 1984» буде повна українська локалізація.

Нагадаємо, що влітку в Steam пройде вже четвертий фестиваль українських відеоігор. Цього разу до участі не будуть допускатися команди, які не припинили продавати свої ігри у рф.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українська мова в Steam скорочує відрив до тайської — результати травневого опитування платформи
Українська мова в Steam скорочує відрив до тайської — результати травневого опитування платформи
По темi
Українська мова в Steam скорочує відрив до тайської — результати травневого опитування платформи
«Далеко не перший мій проєкт у геймдеві». Як 17-річний український розробник готує до релізу атмосферний піксельний соулс-лайт Awita: Journey of Hope
«Далеко не перший мій проєкт у геймдеві». Як 17-річний український розробник готує до релізу атмосферний піксельний соулс-лайт Awita: Journey of Hope
По темi
«Далеко не перший мій проєкт у геймдеві». Як 17-річний український розробник готує до релізу атмосферний піксельний соулс-лайт Awita: Journey of Hope
У Steam пройде четвертий фестиваль українських ігор. В ньому не братимуть участь розробники які продовжують продавати свої проєкти в росії
У Steam пройде четвертий фестиваль українських ігор. В ньому не братимуть участь розробники, які продовжують продавати свої проєкти в росії
По темi
У Steam пройде четвертий фестиваль українських ігор. В ньому не братимуть участь розробники, які продовжують продавати свої проєкти в росії
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

О, таке ми чекаємо)