💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Мінкульт звертався до YouTube через падіння популярності телемарафону. Що відповів техгігант

У міністерстві помітили певне зменшення трафіку від «Єдиних новин».

Залишити коментар
Мінкульт звертався до YouTube через падіння популярності телемарафону. Що відповів техгігант

У міністерстві помітили певне зменшення трафіку від «Єдиних новин».

Міністр культури та інформполітики Олександр Ткаченко в інтерв’ю Liga.net розповів, що міністерство зверталося до YouTube через падіння трафіку національного телемарафону «Єдині новини».

«Нещодавно ми помітили певне зменшення трафіку багатьох ресурсів, які беруть участь у телемарафоні, на YouTube. Зокрема, це стосувалося не тільки ресурсів, які були в телемарафоні, але і 24 каналу та інших. Ми звернулися з листами, зараз у діалозі з YouTube», — сказав міністр.

За словами міністра, під час війни на YouTube налагоджена система швидкої реакції. Сервіс взяв в опрацювання повідомлення і перевіряє, що сталося.

Актуальні вакансії від кращих ІТ-компаній на jobs.dev.ua. Дізнайся про нові вакансії першим!

Мінкульт другий за кількістю айтішників серед міністерств в Україні
Мінкульт другий за кількістю айтішників серед міністерств в Україні
По темi
Мінкульт другий за кількістю айтішників серед міністерств в Україні
Креативна агенція Banda і Мінкульт запропонували жест до Дня Незалежності. Він дуже вульгарний
Креативна агенція Banda і Мінкульт запропонували жест до Дня Незалежності. Він дуже вульгарний
По темi
Креативна агенція Banda і Мінкульт запропонували жест до Дня Незалежності. Він дуже вульгарний
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Підписуйтеся на наш канал, щоби нічого не пропустити.
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.