Мінкульт звертався до YouTube через падіння популярності телемарафону. Що відповів техгігант
У міністерстві помітили певне зменшення трафіку від «Єдиних новин».
У міністерстві помітили певне зменшення трафіку від «Єдиних новин».
Міністр культури та інформполітики Олександр Ткаченко в інтерв’ю Liga.net розповів, що міністерство зверталося до YouTube через падіння трафіку національного телемарафону «Єдині новини».
«Нещодавно ми помітили певне зменшення трафіку багатьох ресурсів, які беруть участь у телемарафоні, на YouTube. Зокрема, це стосувалося не тільки ресурсів, які були в телемарафоні, але і 24 каналу та інших. Ми звернулися з листами, зараз у діалозі з YouTube», — сказав міністр.
За словами міністра, під час війни на YouTube налагоджена система швидкої реакції. Сервіс взяв в опрацювання повідомлення і перевіряє, що сталося.