💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Музикант з Львівщини власноруч виготовляє електромобілі із запасом ходу у 120 км і часом зарядки 5 годин: фото

Тарас Земко — музикант, який у вільний від роботи час створює електромобілі. На рахунку чоловіка вже дві сконструйовані автівки — триколісна та чотириколісна. Їх час від часу можна побачити на дорогах Дрогобича.

Залишити коментар
Музикант з Львівщини власноруч виготовляє електромобілі із запасом ходу у 120 км і часом зарядки 5 годин: фото

Тарас Земко — музикант, який у вільний від роботи час створює електромобілі. На рахунку чоловіка вже дві сконструйовані автівки — триколісна та чотириколісна. Їх час від часу можна побачити на дорогах Дрогобича.

Автівка для сина

Пан Тарас каже, що раніше ніколи б не подумав про те, що буде їздити на власноруч зроблених машинах. Чоловік за професією музикант — грає у гурті, навчає дітей та пише музику.

«В дитинстві один вчитель у музичній школі сказав, що у мене добре виходить грати на музичних інструментах — щоб я вступав до музучилища. Пізніше в музучилищі викладачі радили вступати в консерваторію. Музика — це душа, а машини — хобі», — каже чоловік.

Спершу він зробив для свого сина «машину» на трьох колесах з педалями — щоб той, коли був малий, не падав з велосипеда. Пізніше у сина в школі проводили конкурс, де потрібно було зробити щось своїми руками. Він і запропонував батькові доробити триколісне авто і приїхати на ньому до школи.

«Я тим запалився, і ми почали робити. Син дуже допомагав. Пам’ятаю, що спочатку кабіна була просто обклеєна червоним скотчем. На моторі потужністю 600 Вт ми доїжджали до Рихтич і Вороблевич. Пізніше на ній вже пробував робити кращий кузов зі скломату та поліефірної смоли», — згадує винахідник.

Перша машина, яку зробив Тарас ЗемкоФото: з архіву Тараса Земка

Конструюванню машин посприяв й початок карантину — у чоловіка з’явилось більше вільного часу. Деталі до автівок пан Тарас шукає здебільшого в Інтернеті, адже у нашому регіоні таких немає.

Машина як телефон: зарядив і поїхав

Понад рік тому чоловік почав роботу над чотириколісною машиною. Для того, щоб зробити основу для її кузова, використали 90 кг гончарської глини. З неї потім зробили відлив зі скломату (пресоване рубане скловолокно, просочене замаслювачем). Вартість кузова на той момент склала 800 грн.

Жовта машина на стадії розробкиФото: з архіву Тараса Земка

«Якщо працювати щодня, то машину такого типу можна зробити за пів року. Щоправда, я працював довше, завжди виникали якісь нюанси, потрібно було багато чого ремонтувати, вдосконалювати», — каже Тарас.

Мотор цієї чотириколісної автівки має потужність 2 кВт. Машина може розганятись до 70 км за годину та везти двох пасажирів. Як зазначив сам автор цієї автівки, вона ще потребує вдосконалення.

За словами майстра, на дорогах на його автівки реагують добре. Часом навіть фотографують. Поліція ж не сприймає його саморобні електромобілі, як повноцінні авто. Одного разу лише з цікавості поліціянти махнули рукою, зупинили та розпитали як їздить така техніка.

«Основна перевага — їздить задурно. То таке як телефон: заряджаєте і їдете. Я акумулятор на 7300 кВт заряджаю приблизно 5 годин та їду 120 кілометрів, — зазначає  Тарас Земко.

Чоловік отримував пропозиції, щоб монетизувати винаходи, проте відмовлявся. Каже, не впевнений у перспективах та не хоче бюрократичної тяганини. А на літо в пана Тараса в задумі нове електроавто.

Запорізька компанія розробляє «народний електромобіль» зі швидкою зміною акумуляторів
Запорізька компанія розробляє «народний електромобіль» зі швидкою зміною акумуляторів
По темi
Запорізька компанія розробляє «народний електромобіль» зі швидкою зміною акумуляторів
Інженер-атомник з Рівненщини створив електромобіль для перевезення картоплі
Інженер-атомник з Рівненщини створив електромобіль для перевезення картоплі
По темi
Інженер-атомник з Рівненщини створив електромобіль для перевезення картоплі
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Черкаський винахідник створив водоплаваючий трактор, який може перевозити 5 пасажирів та 650 кг вантажу. В планах майстра - адаптувати трактор для потреб ЗСУ
Черкаський винахідник створив водоплаваючий трактор, який може перевозити 5 пасажирів та 650 кг вантажу. В планах майстра - адаптувати трактор для потреб ЗСУ
Черкаський винахідник створив водоплаваючий трактор, який може перевозити 5 пасажирів та 650 кг вантажу. В планах майстра - адаптувати трактор для потреб ЗСУ
Криворізький майстер своїми руками зібрав гоночний болід потужністю 124 кінські сили: фото, відео
Криворізький майстер своїми руками зібрав гоночний болід потужністю 124 кінські сили: фото, відео
Криворізький майстер своїми руками зібрав гоночний болід потужністю 124 кінські сили: фото, відео
Киянин зібрав суперпотужний повербанк для ТрО та сконструював модульні «акумулятори-LEGO» для ЗСУ. У планах — конкурент Delfast та ELEEK
Киянин зібрав суперпотужний повербанк для ТрО та сконструював модульні «акумулятори-LEGO» для ЗСУ. У планах — конкурент Delfast та ELEEK
Киянин зібрав суперпотужний повербанк для ТрО та сконструював модульні «акумулятори-LEGO» для ЗСУ. У планах — конкурент Delfast та ELEEK
Киянин Стас Волна до війни займався виробництвом, ремонтом і переобладнанням електротранспорту. У воєнний час його профіль діяльності трохи змінився ― чоловік робить унікальні модульні повербанки для військових, які можна з’єднувати як конструктор і які точно не будуть зайвими й у мирному житті. А нещодавно Станіслав із партнерами розробили суперпотужний непромокальний повербанк для столичної тероборони, аналогів якому в Україні поки що немає. Винахідник розповів dev.ua про свої винаходи та перспективи їхнього застосування.
1 коментар
Чи настане в світі ера електролітаків? Кілька компаній обіцяють презентувати свої розробки вже у 2025 році
Чи настане в світі ера електролітаків? Кілька компаній обіцяють презентувати свої розробки вже у 2025 році
Чи настане в світі ера електролітаків? Кілька компаній обіцяють презентувати свої розробки вже у 2025 році
Британський стартап Faradair планує виготовити та випустити на ринок гібридний електролітак для регіональних перевезень, повідомляє BBC.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.