«Ми цінуємо кожного з наших фахівців». В GlobalLogic відповіли на звільнення айтішників «без причин»
В компанії розповіли як відбувається співпраця з айтішниками.
В компанії розповіли як відбувається співпраця з айтішниками.
В компанії розповіли як відбувається співпраця з айтішниками.
«Ми цінуємо кожного з наших фахівців та робимо все можливе для підтримки нашої співпраці, навіть в умовах війни», — відповіли в IT-компанії GlobalLogic на скарги айтішників щодо «звільнення без причин».
«З першого дня війни компанія зробила та продовжує робити все можливе, щоб потурбуватись про кожного нашого спеціаліста та його родину — додатковими фінансами, евакуацією, допомогою з розселенням», — зазначили в коментарі dev.ua.
«Ми підтримуємо всіх наших фахівців, навіть якщо наразі вони не можуть повноцінно виконувати проєктні задачі. Зокрема це спеціалісти, які долучилися до лав ЗСУ — заразі це майже 200 людей. Ми ними безмежно пишаємось та, звісно, підтримуємо фінансово і зберігаємо місця на проєктах. Також ми горді нашими волонтерами — на сьогодні волонтери GlobalLogic власним коштом зібрали понад 11 млн гривень на різноманітні потреби захисників України», — коментують представники компанії.
«В кожному випадку ми робимо все можливе, щоб продовжувати співпрацю з кожним з наших спеціалістів, за умови якщо і сам спеціаліст зацікавлений у цьому», — кажуть в компанії. «З поваги до наших колишніх колег ми вважаємо недоцільним публічно коментувати причини припинення співпраці з будь-яким конкретним спеціалістом», — підсумували в GlobalLogic.
А чого недоцільно? Нам тут всім цікаво. І хлопцям тим теж цікаво, я певен.