💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

МЗС Ізраїлю витратило $1,5 млн на рекламу в мобільних іграх, яка доносила інформацію про атаку ХАМАС. Попри тривожні зображення, її (помилково) показували дітям

Деякі діти в Європі побачили у своїх мобільних іграх рекламу, у якій показували бойовиків ХАМАС, перелякані ізраїльські сім'ї та розмиті кадри із зображенням насильства. У ній також містилося повідомлення від МЗС Ізраїлю: «Ми подбаємо про те, щоб ті, хто завдає нам шкоди, заплатили високу ціну».

Залишити коментар
МЗС Ізраїлю витратило $1,5 млн на рекламу в мобільних іграх, яка доносила інформацію про атаку ХАМАС. Попри тривожні зображення, її (помилково) показували дітям

Деякі діти в Європі побачили у своїх мобільних іграх рекламу, у якій показували бойовиків ХАМАС, перелякані ізраїльські сім'ї та розмиті кадри із зображенням насильства. У ній також містилося повідомлення від МЗС Ізраїлю: «Ми подбаємо про те, щоб ті, хто завдає нам шкоди, заплатили високу ціну».

Про це повідомляє агентство Reuters. За його інформацією, було щонайменше п’ять інших випадків по всій Європі, коли цей самий рекламний відеоролик, який містив кадри ракетних обстрілів, вогняного вибуху й озброєних людей у масках, показували геймерам, у тому числі кільком дітям.

Марія Джулія Ассіс, 28-річна бариста з Бразилії, яка проживає в Лондоні, розповіла, що реклама вразила її сина, і вона швидко видалила гру. «Він був шокований. Він буквально сказав: «Що ця клята реклама робить у моїй грі?» — говорить вона.

Принаймні в одному випадку реклама відтворювалася всередині популярної гри Angry Birds, яку створила студія Rovio, що належить японській компанії SEGA. У Rovio підтвердили, що «якимось чином ця реклама з тривожним змістом помилково потрапила в нашу гру», і зараз блокується вручну.

Марія Джулія Ассіс зі своїм сином. Фото: Reuters

Керівник відділу цифрових технологій Міністерства закордонних справ Ізраїлю Давид Саранга підтвердив, що відео було державною рекламою, але сказав, що «не має жодного уявлення», як воно опинилося в різних іграх.

За його словами, відеоролик був частиною ширшої інформаційної кампанії Міністерства закордонних справ Ізраїлю, яке витратило $1,5 млн на інтернет-рекламу після того, як атака ХАМАСу на цивільних осіб на півдні Ізраїлю 7 жовтня розпалила війну в Газі. Він сказав, що чиновники спеціально проінструктували рекламодавців «блокувати рекламу для осіб молодше 18 років».

«Ми хочемо, щоб світ зрозумів, що сталося тут, в Ізраїлі. Це масове вбивство, — сказав Давид Саранга.

У Reuters повідомили, що не знайшли жодних доказів аналогічної палестинської цифрової реклами, за винятком кількох арабськомовних відеороликів, просунутих Палестинським телебаченням.

Представник міністерства закордонних справ Палестинської автономії зробив заяву, що міністерство працює над тим, щоб вплинути на громадську думку, поширюючи «докази страждань у Газі від ізраїльських бомбардувань», які почалися після атаки ХАМАС 7 жовтня. Але він не уточнив, чи для цього використовується реклама.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Сайти ХАМАСу до недавнього часу «лежали» на серверах  провайдера з Боярки. А з початком війни в Ізраїлі переїхали на хостинг в рф
Сайти ХАМАСу до недавнього часу «лежали» на серверах провайдера з Боярки. А з початком війни в Ізраїлі переїхали на хостинг в рф 
По темi
Сайти ХАМАСу до недавнього часу «лежали» на серверах провайдера з Боярки. А з початком війни в Ізраїлі переїхали на хостинг в рф
Армія Ізраїлю відстежує дані смартфонів у секторі Гази для контролю переміщення осіб
Армія Ізраїлю відстежує дані смартфонів у секторі Гази для контролю переміщення осіб
По темi
Армія Ізраїлю відстежує дані смартфонів у секторі Гази для контролю переміщення осіб
Кіберпідрозділ ізраїльської поліції Lahav 433 заморозив криптовалютні рахунки ХАМАС
Кіберпідрозділ ізраїльської поліції Lahav 433 заморозив криптовалютні рахунки ХАМАС
По темi
Кіберпідрозділ ізраїльської поліції Lahav 433 заморозив криптовалютні рахунки ХАМАС
Читайте також
«Льох для міських жителів». 17-тирічна хмельничанка створила екохолодильник: як він працює, де можна використати технологію та за що вона вдячна коронавірусу
«Льох для міських жителів». 17-тирічна хмельничанка створила екохолодильник: як він працює, де можна використати технологію та за що вона вдячна коронавірусу
«Льох для міських жителів». 17-тирічна хмельничанка створила екохолодильник: як він працює, де можна використати технологію та за що вона вдячна коронавірусу
Сімнадцятирічна випускниця Славутського ліцею на Хмельниччині, МАНівка Єлизавета Герасимчук, створила прототип екохолодильника, який працює від сонячних панелей та акумуляторів. Прототип дівчина презентувала на багатьох українських конкурсах та олімпіадах. Зокрема, попри повномасштабну війну росії в Україні, Ліза посіла третє місце у категорії Технічні науки, підкатегорія авіа- та ракетобудування, машинобудування і робототехніка, у фіналі щорічного Конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Малої академії наук України, та може взяти участь у міжнародних олімпіадах і конкурсах від МАН. dev.ua вона розповіла подробиці розробки та наступні ідеї, а також свої плани на наукове майбутнє.
Персонаж хорор-ігор і кумир мільйонів дітей. Хто такий Хагі Вагі
Персонаж хорор-ігор і кумир мільйонів дітей. Хто такий Хагі Вагі
Персонаж хорор-ігор і кумир мільйонів дітей. Хто такий Хагі Вагі
Яскраве синє чудовисько з великою кількістю зубів і кров’ю на губах сьогодні підкорює дитячі серця. Розповідаємо, як персонаж ігор, якого звати Хагі Вагі, «перейшов» із віртуального світу до реального та став кумиром мільйонів.
Російські спецслужби використовують мобільні ігри, щоб виманювати в українських дітей дані про стратегічні об'єкти
Російські спецслужби використовують мобільні ігри, щоб виманювати в українських дітей дані про стратегічні об'єкти
Російські спецслужби використовують мобільні ігри, щоб виманювати в українських дітей дані про стратегічні об'єкти
Реконструктор козаччини створює гру «Дике Поле», де треба з нуля розбудувати слободу. Проєкт робить сам, а тестують діти
Реконструктор козаччини створює гру «Дике Поле», де треба з нуля розбудувати слободу. Проєкт робить сам, а тестують діти
Реконструктор козаччини створює гру «Дике Поле», де треба з нуля розбудувати слободу. Проєкт робить сам, а тестують діти
Дмитро Гладкий — розробник ПЗ та front-end у великій міжнародній ІТ-компанії. Вільний час він присвячує своєму хобі — розробці ігор про Україну часів козаччини. З 2017 року він повністю сам зробив чотири повноцінних гри на цю тематику. Їх можна скачати тут. Зараз він продовжує розробку мобільної гри «Дике Поле: Слобода», яку нещодавно переніс з Flutter на рушій Unity. Дмитро хоче, щоб українці створювали більше українських ігор, в які будуть грати їхні діти.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.