💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Ігор Вишневський Таке життя
30 вересня 2024, 08:20
2024-09-30
На YouTube у США зникли з прослуховування пісні Адель, Nirvana й інші суперхіти: що сталося
Деякі з найбільш популярних пісень різноманітних виконавців, серед яких Адель, Nirvana, Кендрік Ламар, Брітні Спірс, Green Day, Kanye West чи Burna Boy, зникли в суботу з прослуховування у США на YouTube й YouTube Music.
Як пише The Verge, замість самих музичних файлів на сервісі з’явилося коротке повідомлення: «Відео недоступне. Це відео містить контент від SESAC. Він недоступний у вашій країні».
«Ми провели переговори з SESAC щодо поновлення нашої чинної угоди. На жаль, попри всі наші зусилля, ми не змогли досягти рівноправної угоди. Ми дуже серйозно ставимося до авторських прав, тому вміст, представлений SESAC, більше не доступний на YouTube у США. Ми ведемо активні переговори із SESAC і сподіваємося досягти нової угоди якомога швидше», — прокоментувала ситуацію прессекретар YouTube Маріана де Феліче.
Як пише видання, SESAC існує з 1930 року і, згідно з його вебсайтом, «…наразі ліцензує публічне виконання понад 1,5 мільйона пісень від імені своїх 15 000+ авторів пісень, композиторів і музичних видавців».
У 2017 році його придбала приватна інвестиційна компанія Blackstone.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.