💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
21 грудня 2022, 12:11
2022-12-21
Світовий ринок ігор у 2022 став дорожче усіх активів Ілона Маска. Підсумки року за версією Games Industry
Ринок ігор у 2022 році містив $184,4 млрд, а майже 50% його займають мобільні ігри. Активи Ілона Маска оцінюють на рівні $176,8 млрд, за даними рейтингу Forbes Real Time Billionaires. Ключові показники індустрії та підсумки опублікувало британське видання Games Industry.
За підсумками року, ринок ігор зменшився на 4,3%. Консольні ігри займають у його структурі 28%, і їхня частка зменшилась на 4,2%. 21% відведено під ігри на ПК, і ця цифра збільшилась на 1,8%.
Понад 94% продажів ігор були в цифровому варіанті.
За найбільшими доходами від мобільних ігор, за даними Sensor Tower:
про країни — з великим відривом лідирують США $20,8 млрд;
про видавців — на першому місці китайська приватна інвестиційна компанія Tencent $6,8 млрд, а на четверте місце потрапив Playrix із доходом у $2 млрд;
про ігри — найбільше доходів отримав Honor of Kings $2,5 млрд.
Найбільше завантажень від мобільних ігор прийшлось на:
в Індії 8,9 млрд;
від видавця Azur Interactive Games 1,1 млрд;
Subway Surfers мобільна гра в жанрі платформера для iOS і Android 275 мільйонів завантажень.
Найбільшу кількість твітів/ретвітів і назви з найбільшою кількістю роздрібних розміщень, за даними Fancensus, отримали Nintendo, Microsoft і Sony. Але найбільший стрибок за кількістю публікацій (+92,4%) зробив Activision Blizzard.
Лідером найпопулярніших трейлерів за 2022 рік стали League of Legends. З десяти місць п’ять зайняли продукти Fortnite.
За статистикою, найкращими іграми за кількістю продажів у країнах стали:
у Великій Британії — FIFA 23;
у Штатах — Call of Duty Modern Warfare 2;
у Японії — Splatoon 3.
Звання «Найкраща гра 2022 року» за версією на MetaCritic отримала Elden Ring (96 балів), а найгірше — Postal 4: No Regrets (30 балів).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.