Збираємо базу IT-компаній. Приєднуйтесь 👇

10 найкращих безсмертних ігор, які запалюють фанів десятиліттями

Відеоігри, які спочатку всі сприймали як марнотратство, убивців часу та навіть хворобу, за останні кілька десятків років стали повноцінною індустрією. У цій сфері беруть участь багато людей, як користувачів, так і професіоналів, — і крутяться величезні гроші.

Ми зібрали добірку ігор, які пройшли випробування часом, і продовжують збирати фанатів упродовж десятків років. 

Залишити коментар
10 найкращих безсмертних ігор, які запалюють фанів десятиліттями

Відеоігри, які спочатку всі сприймали як марнотратство, убивців часу та навіть хворобу, за останні кілька десятків років стали повноцінною індустрією. У цій сфері беруть участь багато людей, як користувачів, так і професіоналів, — і крутяться величезні гроші.

Ми зібрали добірку ігор, які пройшли випробування часом, і продовжують збирати фанатів упродовж десятків років. 

Зміст

1. Doom (1993)

Серія комп’ютерних ігор у жанрі шутера від першої особи. Серія налічує 5 основних ігор розробника id Software. Перша з них вийшла 1993 року, а остання — Doom Eternal — 20 березня 2020 року,

Головним героєм, від особи якої відбуваються події всіх ігор серії, показують неназваного космічного піхотинця, який працює на Об'єднану Аерокосмічну Корпорацію (Union Aerospace Corporation, UAC) і бореться проти полчищ демонів, щоби вижити й урятувати Землю.

2. Need for Speed (1994)

Це серія перегонових комп’ютерних ігор на різних автомобілях і з переслідуваннями поліції. Гру випускає компанія Electronic Arts у розробленні з канадським відділенням EA Black Box, британською компанією Criterion Games і Codemasters і шведською Ghost Games. На сьогодні розробляється під брендом EA Sports.

Перший реліз гри відбувся в 1994 році. 

Остання, 25-та версія гри з цієї серії, вийшла у 2022 році для PlayStation 5, Xbox Series X/S і Windows — під назвою Need for Speed Unbound.

3. Warcraft (1994)

Warcraft — це франшиза відеоігор, створена Blizzard Entertainment. Реліз першої гри відбувся в листопаді 1994 року. Дев’яте доповнення для багатокористувацької онлайн-рольової гри (MMORPG) вийшло через 28 років у листопаді 2022 року.

Перші з основних ігор належать до жанру стратегії в реальному часі, де гравці-супротивники командують віртуальними арміями в битві один проти одного або проти ворога, керованого комп’ютером. Останні релізи вийшли як багатокористувацька онлайн-рольова гра (MMORPG), де гравці керують своїм персонажем і взаємодіють один з одним у віртуальному світі.

Warcraft є однією з найприбутковіших франшиз відеоігор усіх часів.

4. Heroes of Might and Magic (1995)

Фентезійна серія комп’ютерних ігор у жанрі покрокової стратегії з елементами RPG, перша частина якої вийшла в 1995 році. Сьому частину, Might & Magic Heroes VII, випустили 29 вересня 2015 року.

Серію відеоігор спочатку створив і розробив Джон Ван Канегем через New World Computing. Бувши частиною франшизи «Меч і магія», серіал змінив власника, коли NWC придбав 3DO, а потім 3DO закрився та продав права Ubisoft.

Гра стала еталоном у світі покрокових стратегічних ігор. Протягом 2022 року вийшли декілька ігор, натхненних Heroes, які висвітлювали основні її елементи: гравці повинні ходити ігровим світом, виконувати квести, знаходити предмети та підвищувати рівень свого героя. Будівництво структур, проведення нових досліджень, наймання одиниць — це лише деякі з обов’язків гравця, окрім боїв.

Попри те, що останню частину випустили сім років тому, гра продовжує збирати фанатів. Геймери проводять професійні кібертурніри, присвячені Heroes.

5. Worms (1995)

Серія відеоігор, розроблена та випущена британською компанією Team17. Перша частина лінійки вийшла 1995 року.

Це покрокова гра, що поєднує в собі елементи кількох жанрів. Вона значно відрізняється від найхарактерніших представників жанру покрокових стратегій, але її можна умовно віднести до цього жанру, тому що в ній є стратегічна складова й ходи відбуваються по черзі.

Остання частина гри Worms Rumble, що вийшла влітку 2021 року, проходить у режимі реального часу. Гравець у межах великої локації керує одним хробаком, якому доступний різноманітний арсенал, за допомогою якого необхідно вбивати інших хробаків, намагаючись водночас вижити самому.

6. Grand Theft Auto (GTA) (1997)

Серія мультиплатформових комп’ютерних ігор у жанрі action-adventure, створених і розроблюваних переважно британською компанією-розробником Rockstar North і компанією Rockstar Games.

Перша гра серії GTA вийшла в 1997 році, остання — Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition — 11 листопада 2021 року.

7. LEGO (1997)

The LEGO Group із 1995 року почали створювати відеоігри на основі своїх конструкторів LEGO. Відтоді вийшли 75 комерційних відеоігор.

Після гри Lego Island (англ. Lego Острів), виданої Mindscape, The LEGO Group публікувала ігри за допомогою свого підрозділу Lego Media, який пізніше отримав назву Lego Interactive. У 2006 році підрозділ закрили. Після цього його колишні працівники заснували Giant Interactive Entertainment. Також після виходу Lego Star Wars: The Video Game вони об'єдналися з Traveller’s Tales для створення TT Games. У листопаді 2007 року Warner Bros. Interactive Entertainment придбала TT Games. Відтоді WBIE є основним видавцем відеоігор Lego.

За час існування вийшли 42 оригінальні гри, остання з яких — Lego Legacy: Heroes Unboxed — у 2022 році.

Крім того, 32 відеоігри створені у співпраці з іншими компаніями, яким належать права сюжету/персонажів/тематики гри.

8. Disciples (1999)

Серія комп’ютерних ігор у жанрі покрокової стратегії з елементами RPG від розробника Strategy First для Windows. 

Сюжет «темного фентезі», в основі якого побудована похмура стратегія-RPG із покроковими битвами.

У вересі 1999 року світ побачила перша гра. Останній реліз Disciples: Liberation випустили 21 жовтня 2021 року, через 22 роки.

9. Cossacks («Козаки») (2000)

Cossacks — стратегічна відеогра в реальному часі для Microsoft Windows від українського розробника GSC Game World, який пізніше створив Stalker. Її випустили в листопаді 2000 року.

Гра має ізометричний вигляд і розгортається в 17 і 18 століттях Європи. У ній представлені шістнадцять ігрових націй, кожна зі своїми архітектурними стилями, технологіями та без обмежень на кількість одиниць.

Останній реліз гри «Козаки 3: Золота доба» вийшов у серпні 2017 року.

10. Serious Sam (2001)

Serious Sam, або «Серйозний Сем», «Крутий Сем» — серія комп’ютерних ігор у жанрі шутер від першої особи, Семюеля Стоуна, основні частини якої розробила хорватська компанія Croteam.

Перша версія гри Serious Sam: The First Encounter вийшла в березні 2001 року, через 11 років світ побачила остання версія — Serious Sam: Siberian Mayhem.

Спін-оффи представлені в різних жанрах і розроблені іншими студіями. Видавцями різних ігор служили компанії: Gathering of Developers, Take-Two Interactive, Majesco та Devolver Digital.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ігровий фронт. 25 патріотичних ігор цієї війни у яких можна нищити путіна й окупантів, а ще — бути волонтером
Ігровий фронт. 25 патріотичних ігор цієї війни, у яких можна нищити путіна й окупантів, а ще — бути волонтером
По темi
Ігровий фронт. 25 патріотичних ігор цієї війни, у яких можна нищити путіна й окупантів, а ще — бути волонтером
5 класичних ігрових горор-серій із якими саме час познайомитися на Гелловін
5 класичних ігрових горор-серій, із якими саме час познайомитися на Гелловін
По темi
5 класичних ігрових горор-серій, із якими саме час познайомитися на Гелловін
У що грати у грудні 2022 року — календар нових ігор
У що грати у грудні 2022 року — календар нових ігор
По темi
У що грати у грудні 2022 року — календар нових ігор
dev.ua запускає джобборд з акційною пропозицією для IT-роботодавців

Надсилайте вакансії

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.