👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Найпопулярніший у світі YouTube-блогер MrBeast, що має 177 млн підписників, назвав Крим російським

Найпопулярніший у світі YouTube-блогер MrBeast, що має 177 млн підписників, назвав Крим російським.

Залишити коментар
Найпопулярніший у світі YouTube-блогер MrBeast, що має 177 млн підписників, назвав Крим російським

Найпопулярніший у світі YouTube-блогер MrBeast, що має 177 млн підписників, назвав Крим російським.

Він випустив ролик, в якому показав відповідну карту. На ній півострів позначений тим самим кольором, що і рф, а не Україна.

Ймовірно, таке зображення у відео блогера опинилось помилково, оскільки він виражав свою прихильність Україні і відправив українським біженцям гуманітарну допомогу на суму $3 млн.

Джеймс Стівен Дональдсон, відомий як Джиммі Дональдсон і MrBeast, — американський ютубер, підприємець і філантроп. Вважається першовідкривачем жанру відео на YouTube, який зосереджується на дорогих трюках і викликах.

Дональдсон почав здобувати популярність завдяки відео, де він під іменем MrBeast виконував різні рутинні завдання впродовж тривалого часу.

Відео MrBeast поділяються на три категорії: трюкові відео, де Дональдсон або інші учасники виконують цікаві, складні чи небезпечні завдання; відеоролики марнотратства, де Дональдсон використовує велику кількість певного продукту незвичайним способом або витрачає на нього екстравагантну суму; а також відео про роздачу, де Дональдсон роздає людям великі суми грошей або екстравагантні призи, зазвичай із змагальним аспектом.

Під час змагання PewDiePie проти T-Series у 2018 році за звання YouTube каналу з найбільшою кількістю підписок, MrBeast купив рекламні щити та численну телевізійну та радіорекламу, щоб допомогти PewDiePie отримати більше підписників, ніж T-Series.

У березні 2019 року MrBeast спільно з видавцем відеогри Apex Legends, Electronic Arts, організував і зняв у Лос-Анджелесі реальне змагання з королівської битви з призом у $200 000 (було зіграно дві гри, кожна з призовим фондом у $100 000.

У квітні 2020 року MrBeast створив трансляцію турніру з гри «Камінь, ножиці, папір», у якій взяли участь 32 впливовців за головний приз $250 000, який на той час став найпопулярнішою трансляцією в прямому ефірі на YouTube (662 тис. одночасних глядачів). У жовтні 2020 року MrBeast провів ще один турнір серед впливовців, у якому взяли участь 24 учасники з головним призом $300 000. А в грудні 2021 року — третій турнір, у якому взяли участь 15 учасників із головним призом у $1 млн.

Через популярність серіалу «Гра в кальмара», в 2021 році MrBeast відтворив тамтешні змагання в безпечних умовах. У відео 456 людей на локаціях, відтворених із серіалу, боролися за грошовий приз у $456 000 тис.

MrBeast часто залучає до своїх відео знаменитостей, але не анонсує їхню присутність у мініатюрі чи назві відео.

У 2020 році статки Джиммі Дональдсона оцінювалися в $8 млн. Значна частина його доходів отримується від реклами за сервісом AdSense в його відео на YouTube. Він володіє студією площею понад 5500 м², де знімає свій контент на YouTube. Джиммі Дональдсон витрачає до $10 тис. на дизайн кожної локації для своїх відео.

У січні 2022 року журнал Forbes назвав Джиммі Дональдсона найбільш високооплачуваним автором на YouTube — у 2021 році він заробив приблизно $54 млн. Станом на 2023 рік створення кожного його нового відео коштувало близько $1 млн.

28 липня 2022 року кількість підписників основного каналу MrBeast перевищила 100 млн. Це зробило його п’ятим каналом, який досягнув такої позначки, а Джиммі Дональдсона — другим окремим користувачем YouTube, який має понад 100 млн підписників. 17 листопада 2022 року Дональдсон записано до Книги рекордів Гіннесса як «Окремого чоловіка з найбільшою кількістю підписників на YouTube» (Most Subscribers for an Individual Male on YouTube).

YouTube почне масово видаляти відео які пропонують лікувати рак часником
YouTube почне масово видаляти відео, які пропонують лікувати рак часником
По темi
YouTube почне масово видаляти відео, які пропонують лікувати рак часником
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Після випуску про IT-Generation хочеться зробити тред про те, як IT-школи вас най**ують». Відомий IT-блогер Діма Малєєв розповів, що думає про IT-освіту
«Після випуску про IT-Generation хочеться зробити тред про те, як IT-школи вас най**ують». Відомий IT-блогер Діма Малєєв розповів, що думає про IT-освіту
«Після випуску про IT-Generation хочеться зробити тред про те, як IT-школи вас най**ують». Відомий IT-блогер Діма Малєєв розповів, що думає про IT-освіту
Відомий IT-блогер Діма Малєєв розповів своє ставлення до IT-курсів, які наразі продукуються в Україні. «Після сьогоднішнього випуску про IT-Generation, хочеться зробити невеликий тред про те, як IT-школи вас най**ують, продаючи курси, які вам ніяк не допоможуть. І навіть якщо ви виграєте грант від програми — ви просто згаєте час», — написав він у Twitter. Публікуємо його допис із частковою цензурою.
1 коментар
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
Блогер обурився «протидії російської мови» у Львові – на нього почали полювання. Чим завершився мовний скандал на заході України
Блогер обурився «протидії російської мови» у Львові – на нього почали полювання. Чим завершився мовний скандал на заході України
Блогер обурився «протидії російської мови» у Львові – на нього почали полювання. Чим завершився мовний скандал на заході України
Харківський блогер Дмитро Городецький, який з початку повномасштабної війни з росією мешкає у Львові, опублікував трихвилинне відео, у якому обурився ставленням до російської мови у місті. На це жорстко відреагував місцевий бізнесмен і власник футбольного клубу «Рух» Григорій Козловський. Розповідаємо головне про мовний скандал.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.