😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 лютого 2025, 10:53
2025-02-17
«Не просто ще один апдейт». До десятиріччя Rainbow Six Siege Ubisoft анонсувала Siege X — майбутнє гри, яку підтримуватимуть ще 10 років
Під час конференції Six Invitational компанія Ubisoft представила Siege X — план підтримки тактичного онлайн-шутера Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, який вийшов у 2015 році, протягом наступних десяти років. Розробники говорять, що це не Siege 2, але оригінальна гра отримає покращену графіку та ігровий процес.
Під час конференції Six Invitational компанія Ubisoft представила Siege X — план підтримки тактичного онлайн-шутера Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, який вийшов у 2015 році, протягом наступних десяти років. Розробники говорять, що це не Siege 2, але оригінальна гра отримає покращену графіку та ігровий процес.
«Це не просто чергове оновлення. Це не Siege 2, і це не просто чергове оновлення. Це велика еволюція», — повідомили представники Ubisoft під час анонсу. Про це пише Insider Gaming.
За їхніми словами, Siege X розширить і зміцнить саму основу Rainbow Six Siege, щоб вона «залишалася вершиною тактичних PvP-шутерів від першої особи».
«Це означає значні графічні та звукові оновлення, покращений ігровий процес та нові способи насолоди від гри, і все це зберігши вірність тому, що робить основу Siege такою особливою», — відзначили розробники.
Вони представили короткий тизер Siege X, але світова прем'єра Siege X, яка триватиме 3 години, відбудеться 13 березня в Атланті.
Зазначається, що Ubisoft працювали над Siege X і безліччю поліпшень, які вона принесе, протягом трьох років. Проєкт тримався в таємниці, і не був злитий до офіційного анонсу, як безліч інших ігор Ubisoft, проте в ігровій спільноті курсували чутки, що компанія може працювати над Siege 2.
Згодом стало відомо, що розробники надали пресі та творцям ранній доступ до Siege X і показали, як вона покращує оригінальну Rainbow Six Siege.
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege) — відеогра у жанрі тактичного онлайн-шутера 2015 року, розроблена компанією Ubisoft Montreal та видана Ubisoft. Вона є частиною серії Rainbow Six і наступницею Tom Clancy’s Rainbow 6: Patriots, тактичного шутера, який був більше зосереджений на розповіді. Після того, як Patriots було скасовано через технічні недоліки, Ubisoft вирішила перезавантажити франшизу.
Гра працює на AnvilNext 2.0, а також використовує технологію RealBlast від Ubisoft для створення середовищ, що можуть руйнуватися. Гра вийшла у світ для PlayStation 4, Windows та Xbox One 1 грудня 2015 року, а для PlayStation 5 та Xbox Series X/S рівно через п’ять років, 1 грудня 2020 року.
Ubisoft співпрацювала з організацією ESL (Electronic Sports League), щоб зробити Siege кіберспортивною дисципліною. У грудні 2020 року кількість зареєстрованих гравців у грі перевищила 70 мільйонів на всіх платформах.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.