🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

Ubisoft закриває свою першу велику гру з українською локалізацією — XDefiant

Хоча реліз безплатного онлайн-шутера XDefiant відбувся лише навесні цього року, Ubisoft вже оголосила про завершення підтримки та закриття серверів. Закриються не лише вони, а й дві студії Ubisoft — роботу втратять сотні співробітників компанії.

Залишити коментар
Ubisoft закриває свою першу велику гру з українською локалізацією — XDefiant

Хоча реліз безплатного онлайн-шутера XDefiant відбувся лише навесні цього року, Ubisoft вже оголосила про завершення підтримки та закриття серверів. Закриються не лише вони, а й дві студії Ubisoft — роботу втратять сотні співробітників компанії.

Як і раніше на батлрояль Hyper Scape, на XDefiant покладали великі надії: минулого року Ubisoft заявила про понад 1 мільйон гравців у закритому бета-тестуванні, пише The Verge. Але як і Hyper Scape, ця гра також швидко зникне. З 3 грудня проєкт більше не приймає нових гравців і планує повністю вимкнути сервери в червні наступного року.

Попри відкладений запуск, Ubisoft заявила, що за перші два тижні XDefiant охопила понад 10 мільйонів гравців і «перевершила очікування завдяки придбанню та високому середньому доходу за день сесії». Однак компанія не змогла втримати цю динаміку, і восени цього року з’явилися чутки про проблеми. За даними інсайдерів, кількість гравців, які одночасно грають на всіх платформах, впала нижче 20 000.

«Гра залишиться доступною для всіх гравців, які приєдналися до XDefiant до 3 грудня 2024 року. Усі функції, включаючи розвиток, події, нагороди та досягнення, будуть доступні до 3 червня 2025 року», — оголосили в Ubisoft. Запланований контент 3-го сезону все одно буде випущений, і компанія такоє поверне кошти всім, хто купив Ultimate Founders Pack, а також гравцям, які придбали внутрішньоігрову валюту та DLC протягом останнього місяця.

Це закриття також супроводжується втратою робочих місць. За словами Ubisoft, «важкі наслідки» призводять до «закриття виробничих студій у Сан-Франциско та Осаці, а також до скорочення виробничого майданчика в Сіднеї: 143 людини звільняються в Сан-Франциско і 134 людини, ймовірно, звільняться в Осаці та Сіднеї».

XDefiant — це безплатний мультиплеєрний арена-шутер, який об'єднує кілька ігрових франшиз Ubisoft. Фракції та оперативники, за яких можуть грати користувачі, взяті з таких тайтлів, як Far Cry, Ghost Recon, Splinter Cell, The Divison та Watch Dogs. Ігрові мапи XDefiant також відсилають до цих ігор.

«Це перша гра Ubisoft соловʼїною! Я безмежно вдячний компанії, проєкту та керівництву української студії за можливість це реалізувати!», — писав весною Андрій Мостовий, Project Lead в Ubisoft Kyiv, який працював над XDefiant.

Восени цього року керівна директорка Ubisoft Ukraine Ольга Сендзюк розповіла про виторг українських офісів компанії, вплив піратства, українську локалізацію та роль геймдеву в українському IT.

«На жаль, кількість гравців, які обрали українську мову в XDefiant, дуже незначна, хоча ми вклали багато зусиль для якісної локалізації», — заявила Сендзюк. За її словами, локалізація потребувала підтримки багатьох команд Ubisoft, а також «значної участі українських студій».

«Не сумно, що це закінчується. Я щасливий, що це було!», — прокоментував закриття XDefiant Андрій Мостовий у соцмережі X (Twitter).

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
XDefiant стала першою грою від Ubisoft яка підтримує українську мову
XDefiant стала першою грою від Ubisoft, яка підтримує українську мову
По темi
XDefiant стала першою грою від Ubisoft, яка підтримує українську мову
«Наша локалізація була проявом солідарності та підтримки». Після XDefiant Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
«Наша локалізація була проявом солідарності та підтримки». Після XDefiant Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
По темi
«Наша локалізація була проявом солідарності та підтримки». Після XDefiant Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
Іспанські співробітники Ubisoft судяться з компанією через вимогу відвідувати офіс 3 дні на тиждень
Іспанські співробітники Ubisoft судяться з компанією через вимогу відвідувати офіс 3 дні на тиждень
По темi
Іспанські співробітники Ubisoft судяться з компанією через вимогу відвідувати офіс 3 дні на тиждень
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.