💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
26 листопада 2024, 17:56
2024-11-26
Іспанські співробітники Ubisoft судяться з компанією через вимогу відвідувати офіс 3 дні на тиждень
Профспілки студій Ubisoft у Барселоні подали позов проти компанії через зміни у політиці віддаленої роботи. Вони хочуть, щоб Ubisoft відкликала вимогу працювати в офісі щонайменше 3 дні на тиждень.
У співпраці з іспанською профспілковою організацією CGT (Confederación General del Trabajo) працівники вимагають від Ubisoft відкликати мандат на повернення до офісу та забезпечити захист віддаленої роботи колективним договором. Про це повідомляє GamesIndustry.biz.
Профспілки стверджують, що хоча обидві сторони готові до переговорів, керівництво компанії досі не висунуло жодної пропозиції з моменту подачі позову 14 жовтня. Зміни, запропоновані Ubisoft, нібито передбачають повернення працівників на роботу щонайменше на 3 дні на тиждень.
Це замінить поточні щомісячні рекомендації щодо віддаленої роботи, які передбачають, що 60% робочих днів на місяць, за вибором працівників, можна працювати вдома. Ті, хто працює повний робочий день вдома, також повинні будуть дотримуватися цієї політики.
Профспілки стверджують, що рішення Ubisoft було прийнято «раптово і непрозоро», підкреслюючи, що це створить логістичні проблеми, оскільки офіси не готові прийняти всіх віддалених працівників одночасно.
Ubisoft заявила, що повернення до офісу необхідне для «командної творчості» та «кращої комунікації», але профспілки стверджують, що «керівництво постійно не надавало жодних реальних відчутних переваг для підтримки цього заходу».
Нагадаємо, що минулого місяця понад 700 співробітників Ubisoft France вийшли на триденний страйк через протести проти вимог щодо роботи в офісі та незгоду з оплатою своєї праці. Згодом працівники Ubisoft Milan закликали до одноденного страйку на знак солідарності з Ubisoft France.
Наприкінці жовтня керівна директорка Ubisoft Ukraine Ольга Сендзюк розповіла про виторг українських офісів компанії, вплив піратства, українську локалізацію та роль геймдеву в українському IT.
Зокрема вона відзначила, що кількість мов, на які перекладаються ігри, не тільки Ubisoft, скорочується. Вона додала, що якщо в країні відсутній широкий ринок ігор і масовий попит на локальну мову у грі, потрапити до локалізаційної політики достатньо складно.
«Наша локалізація [гри XDefiant] була проявом солідарності та підтримки. Наразі ми не маємо планів із локалізації інших ігор українською», — сказала Ольга Сендзюк.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.