Від Сoca-Cola до LinkedIn. Великі компанії запровадили тижневі вихідні, щоб працівники не звільнялись

Щоб утримати втомлених співробітників, компанії пропонують додаткові відпустки й вихідні. Але більшість продовжують читати робочі чати та в результаті вигорають ще сильніше. The New York Times розповів про досвід «тижнів турботи про себе» у великих компаніях.

Від Сoca-Cola до LinkedIn. Великі компанії запровадили тижневі вихідні, щоб працівники не звільнялись
Щоб утримати втомлених співробітників, компанії пропонують додаткові відпустки й вихідні. Але більшість продовжують читати робочі чати та в результаті вигорають ще сильніше. The New York Times розповів про досвід «тижнів турботи про себе» у великих компаніях.

«Під час пандемії стрес співробітників збільшився. Я відчувала себе невдахою. Тижнева перерва здавалася гарною можливістю. Деякі відділи працювали до самої ночі», — розповіла працівниця рекламної агенції з Торонто The New York Times.

Зіштовхнувшись ізі сильним стресом працівників, компанії почали пропонувати тижневі перерви в роботі. Цю ідею підтримали компанії  — Cola-Cola, eBay, LinkedIn, Twitch та інші. 

За словами власників медіа Hootsuite, вони зупинили роботу, тому що помітили депресію, тривожність, а деякі співробітники впали в самотність під час дистанційної роботи.

Catalyst Software започаткували в компанії «P.T.O-palooza». Це ініціатива, яка передбачає тижневі вихідні та вечірку в Нью-Йорку. У рекламній агенції The Deutsch LA відкладають роботу на пару годин для того, щоб планувати тижневе святкування Дня Подяки.  А готельна компанія Getaway замінила День праці на Тиждень відпочинку. 

Пандемія змінила відношення до відпочинку співробітників у компаніях. Компанії почали експериментувати з тижневими відпустками, воркейшеном та дистанційною роботою задля продуктивності співробітників. 

Айтішникам потрібен воркейшн. 9 яскравих історій які це доводять
Айтішникам потрібен воркейшн. 9 яскравих історій, які це доводять
По темi
Айтішникам потрібен воркейшн. 9 яскравих історій, які це доводять

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.

Читайте також

Воркейшн-психологія. Чим корисний і шкідливий гібридний формат роботи айтішників
Воркейшн-психологія. Чим корисний і шкідливий гібридний формат роботи айтішників
Воркейшн-психологія. Чим корисний і шкідливий гібридний формат роботи айтішників
Редакція dev.ua продовжує цикл матеріалів про феномен воркейшену ― змішаного формату роботи та відпочинку, до якого наразі активно вдаються айтішники та представники креативної індустрії.  Про те, як воркейшн сприймають роботодавці, ми писали тут. Дев’ять історій бувалих воркейшерів про такий формат роботи ― тут.  Наразі розбираємось у феномені поєднання роботи й відпочинку із психологами. Чи корисний воркейшн та які має ризики? Чи може такий формат роботи замінити повноцінну відпустку та чи підвищує гібридний формат продуктивність? 
Воркейшн: 8 важливих порад від досвідчених воркейшерів в IT
Воркейшн: 8 важливих порад від досвідчених воркейшерів в IT
Воркейшн: 8 важливих порад від досвідчених воркейшерів в IT
Айтішникам потрібен воркейшн. 9 яскравих історій, які це доводять
Айтішникам потрібен воркейшн. 9 яскравих історій, які це доводять
Айтішникам потрібен воркейшн. 9 яскравих історій, які це доводять
Літо добігає кінця, і звична колись пора відпусток от-от закінчиться. Проте наразі спеціалісти зі сфери креативної та цифрової індустрій на це не зважають, адже час, ресурс і роботодавець дозволяє працювати із будь-якої точки світу. Гібридний формат відпустки ― воркейшн ― під час якої спеціалісти відпочивають, працюючи, останнім часом набирає обертів. Ми писали про це тут і тут. 
Воркейшн: куди їдуть українські айтішники, щоб водночас  працювати й відпочивати
Воркейшн: куди їдуть українські айтішники, щоб водночас працювати й відпочивати
Воркейшн: куди їдуть українські айтішники, щоб водночас працювати й відпочивати