🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоГаряченьке
8 квітня 2025, 12:38
2025-04-08
Netpeak Group представила перший в Україні сервіс для самостійного запуску реклами в Telegram: як Advio може допомогти бізнесу
Netpeak Group представляє платформу для самостійного запуску рекламних кампаній у Telegram. Advio допоможе малому бізнесу та фрилансерам автоматизувати процеси, які раніше вимагали участі рекламних агентств та значного бюджету.
Netpeak Group представляє платформу для самостійного запуску рекламних кампаній у Telegram. Advio допоможе малому бізнесу та фрилансерам автоматизувати процеси, які раніше вимагали участі рекламних агентств та значного бюджету.
За статистикою, понад 25 млн українських користувачів щоденно перебувають у Telegram. Тож нове технічне рішення Netpeak Group допоможе малому бізнесу знаходити нових клієнтів та конкурувати з великими компаніями на діджитал ринку з мінімальними витратами.
Advio дозволяє запускати рекламні кампанії протягом 15 хвилин, включаючи гнучкі налаштування таргетингу та статистику в реальному часі.
Платформа зосереджена на реальних потребах малого бізнесу, що дозволяє кожному підприємцю, навіть без досвіду, легко запускати ефективні рекламні кампанії:
відсутність складних технічних вимог, що дозволяє навіть підприємцям-початківцям самостійно налаштовувати рекламу;
прозора система оплати банківською картою з можливістю контролю витрат у режимі реального часу;
можливість самостійного управління рекламними кампаніями та їх оперативного коригування на основі отриманих результатів;
доступ до статистики, що дозволяє бізнесу краще розуміти свою аудиторію та оптимізувати рекламні витрати.
«Ми бачимо, що український бізнес потребує інструментів, які дозволяють швидко виходити на цільову аудиторію без зайвих витрат. Advio — це відповідь на цей запит.», — зазначають в Netpeak Group.
Платформа пропонує старт від 0,5 євро за 1000 показів.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Скільки вона коштуватиме, які нові функції отримає підписник
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Вона відкриває доступ до додаткових функцій месенджера. Користувачі платної версії зможуть завантажувати файли об'ємом до 4 ГБ та скачувати їх на максимальній швидкості, використовувати додаткові інструменти для керування чатами та автоматично трансформувати голосові повідомлення у текст.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі