💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
12 квітня 2024, 17:49
2024-04-12
Українська Starni Games випустила свою нову гру Headquarters: World War II
Українська студія Starni Games, відома своєю успішною серією стратегій Strategic Mind, випустила проєкт, не пов’язаний Із цією франшизою. Утім, жанр і сеттинг Headquarters: World War II розробникам добре знайомий — це стратегія в сетингу Другої світової війни.
«Headquarters: World War II — це динамічна покрокова стратегія, що охоплює битву за Нормандію у трьох сюжетних кампаніях та низці сутичок. Обирайте на чиєму боці воюватимете, формуйте війська, призначайте героїв, підвищуйте рівень своїх підрозділів і використовуйте штабні навички, щоб здолати ворога», — йдеться в описі гри на сторінці в Steam.
Зазначається, що всі юніти та навколишнє середовище створені з особливою увагою до деталей на Unreal Engine 4 для «досягнення дуже реалістичного візуального стилю».
«Якщо Strategic Mind це стратегічний рівень планування — наприклад оборона Києва, то Headquarters: World War II — це теж покрокова стратегія, але тактичного рівня планування, наприклад бій за село чи якусь посадку. В ній максимально реалістична графіка з реальними пропорціями, і кожне поле бою за розміром близько 1 кв. кілометра. Важливе позиціювання кожного підрозділу, наприклад лобова броня танка більш потужна, а тилова — слабка, і так далі», — розповідав dev.ua Lead Game Designer та COO Starni Games Олександр Сєнін.
Кожна з трьох кампаній має 9 операцій за Сполучені Штати Америки, Велику Британію та Німеччину. Їхня дія розгортається під час висадки в Нормандії.
Однією з особливостей Headquarters: World War II є те, що в перервах між битвами гравці можуть покращувати або змінювати своїх юнітів, підвищувати їхній рівень, а також призначати до них героїв, які надають унікальні здібності. Гра також підтримує багатокористувацькі битви до 4 гравців як з підключенням в реальному часі, так і за допомогою системи CombatHQ від Slitherine.
Наразі Headquarters: World War II пропонується в Steam зі знижкою 10% за 666 грн. У грі є українська локалізація.
Нагадаємо, що на dev.ua виходило інтерв’ю Олександром Сєніним, про реліз попередньої гри Strategic Mind: Spirit of Liberty, паралелі з російським вторгненням в Україну та плани на майбутнє.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.