🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉

Nvidia обмежить доступну кількість годин на місяць в ігровому сервісі GeForce NOW для всіх рівнів підписки

Компанія Nvidia повідомила, що з 2025 року в хмарному ігровому сервісі GeForce NOW з’явиться ліміт на кількість годин, які доступні підписникам щомісяця. Додаткові години можна буде отримати за окрему платню.

Залишити коментар
Nvidia обмежить доступну кількість годин на місяць в ігровому сервісі GeForce NOW для всіх рівнів підписки

Компанія Nvidia повідомила, що з 2025 року в хмарному ігровому сервісі GeForce NOW з’явиться ліміт на кількість годин, які доступні підписникам щомісяця. Додаткові години можна буде отримати за окрему платню.

GeForce NOW — це потоковий сервіс, який дозволяє користувачам віддалено отримувати доступ до потужних ігрових комп’ютерів з різними ігровими лаунчерами, такими як Steam або Epic Games Store. Це дозволяє користувачам грати у свої ігри на високих налаштуваннях без доступу до дорогого обладнання.

Nvidia пропонує три рівні цього потокового сервісу:

  • безплатний сервіс, з перервами щогодини;
  • підписка Performance (перейменована з Priority) з потоковою до 1440p (нова функція) і шестигодинними сеансами;
  • підписка Ultimate, яка надає доступ до відеокарти рівня RTX 4080, і пропонує 4K при 120 FPS або 1080p при 240 FPS для восьмигодинних сеансів.

У нещодавньому повідомленні Nvidia оголосила, що підписники рівня Priority отримають можливість грати в роздільній здатності 1440p, але також ввела нове обмеження. Геймери отримають 100 годин ігрового процесу щомісяця (приблизно 3 години на день або 25 годин на тиждень). В компанії вважають, що цього часу вдосталь для 94% всіх гравців.

Ті, хто перевищить ліміт, зможуть придбати додатковий ігровий час за $2,99 за 15 годин на рівні Performance та за $5,99 за 15 годин на рівні Ultimate. В компанії уточнили, що невикористані 15 годин ігрового часу автоматично переносяться на наступний місяць.

«На початку наступного року GeForce NOW запровадить 100 годин щомісячного ігрового часу, щоб і надалі забезпечувати виняткову якість і швидкість, а також скоротити час очікування в черзі для учасників тарифних планів Performance і Ultimate. Цей достатній ліміт із комфортом вміщує 94% користувачів, які зазвичай користуються послугою в межах цього часу», — йдеться в анонсі Nvidia.

Користувачі можуть перевірити, скільки часу вони провели в хмарі, через портал свого облікового запису. Скриншот: Nvidia

У Nvidia також повідомили, що дають гравцям можливість відтермінувати ліміт на щомісячні години ще на рік.  Ця опція буде доступна новим та активним GeForce NOW до 31 грудня 2024 року і дасть змогу продовжити необмежений ігровий час до січня 2026 року.

«Нові учасники можуть заблокувати цю можливість, зареєструвавшись в GeForce NOW до 31 грудня 2024 року. Поки обліковий запис учасника залишається безперервним і має гарну репутацію, він продовжуватиме отримувати необмежений ігровий час протягом усього 2025 року», — зазначили в компанії.

Нагадаємо, що в серпні минулого року пресслужба російського філіалу GeForce NOW, який називається GFN.RU, оголосила про припинення роботи через «поточні обставини».

Минулого місяця український сервіс стрімінгу відеоігор Boosteroid та національний провайдер інтернету «Укртелеком» уклали партнерство, щоб популяризувати хмарний геймінг серед українських користувачів.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
NVIDIA представила відкриті інструменти ШІ та моделювання для навчання роботів і розробки гуманоїдів
NVIDIA представила відкриті інструменти ШІ та моделювання для навчання роботів і розробки гуманоїдів
По темi
NVIDIA представила відкриті інструменти ШІ та моделювання для навчання роботів і розробки гуманоїдів
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2 але лише для гравців з України
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2, але лише для гравців з України
По темi
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2, але лише для гравців з України
«За поточних обставин не можемо забезпечувати якість сервісу». На росії закривається філіал стрімінгового сервісу Nvidia Geforce Now
«За поточних обставин не можемо забезпечувати якість сервісу». На росії закривається філіал стрімінгового сервісу Nvidia Geforce Now
По темi
«За поточних обставин не можемо забезпечувати якість сервісу». На росії закривається філіал стрімінгового сервісу Nvidia Geforce Now
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.