💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Марія БровінськаТаке життя
6 липня 2021, 16:55
2021-07-06
Обережно, колектори! Як Glovo вибиває борги у колишніх контрагентів
Колишній кур'єр Glovo Андрій Шандур жаліється, что що вже кілька місяців йому дзвонять колектори та вимагають гроші, які той нібито заборгував компанії після звільнення. Мова йде про 12 тис. грн.
Цю інформацію спочатку Андрій оприлюднив на форумі DOU.
dev.ua поспілкувався з учасниками конфлікту і з’ясував, звідки взялися колектори і що відбувається із втраченими грошима компанії.
За словами Андря Шандура, він співпрацював із Glovo три роки тому. «Спочатку маркетологом через партнерів — напряму неможливо, вони ж ховаються, щоб податки не платити. Потім спробував кур'єром працювати, пропрацював дуже мало часу, буквально місяць-два», — розповідає Андрій.
Шандур зізнається, що на момент завільнення він заборгував компанії трохи менше 2 тис. грн.
«Це гроші, які мені передавали клієнти за товар готівкою. Ці гроші завжди залишалися в якості зарплати, але оскільки я поїхав з України, то не зміг повернути їх. Прийомні години в офісі Glovo суворо по графіку — лише пару годин на тиждень. А потім карантин почався, телефон в офісі ніхто ніколи не брав», — розповідає колишній кур'єр.
Шандур каже, що намагався записатися на зустріч аби домовитися повернути борг безготівково. Проте не зміг.
А півроку тому йому почали дзвонити якісь колектори і говорити про борг у 12 тис. грн.
«У підсумку — мені і моїм родичам наярюють колектори. Я вже почав записувати розмови на диктофон і готую звернення до суду за вимагання, якщо Glovo не пояснить, звідки така сума, або хоча б відповість на мої дзвінки та листи», — каже чоловік.
За його словами, борг перед компанією становив 1600–1700 грн, а колектори з компанії «Пристав» у різний час називали суми від 7 тис. грн до 15 тис. грн. При цьому жодної конкретики про походження боргу Шандур не отримав і від колекторів.
У Glovo цю ситуацію прокоментували так: «Сервіс Glovo практикує залучення послуг колекторської компанії у випадках, коли підключений до платформи кур'єр не здав отримані від клієнтів Glovo кошти за доставку замовлень з готівковою оплатою».
У компанії зауважили, що кур'єри — це вільні контрагенти, що підключаються та відключаються від платформи за власним бажанням.
«При підключенні до платформи кур'єри проходять онбординг-сесії, та у разі виникнення будь-яких запитань можуть звернутися до кур'єрського центру. Крім цього, компанія Glovo може відключити кур'єра від платформи у разі значного зниження його рейтингу, або у разі виявлення неприпустимої поведінки (наприклад, шахрайства)», — зазначили у Glovo.
У той же час dev.ua повідомили, що інцидент з Андрієм передали до розгляду у спеціальний підрозділ.
Доповнено. 13 липня в компанії повідомили dev.ua, що «у цьому випадку ситуація, що описана кур’єром, є неправдивою. Ми не можемо надати до публічного розгляду більше інформації, адже згаданий інцидент має бути вирішений у діалозі між платформою та її колишнім учасником. У разі виникнення запитань кур'єри можуть звертатися до Glovo-центру».
«Дивлюсь: в полі щось горить, димить. Потім — свистить. Обернувся — летять ракети, лунає сирена. Гради полетіли». Як працює Glovo під час війни
Україна відбивається від ворогів вже понад два місяці. До нових реалій потроху пристосовуються люди, бізнеси, бюджетні установи. dev.ua починає цикл матеріалів про те, як війну переживають IT-бізнеси в Україні, які до війни створювали комфорт для жителів нашої країни. Сьогодні — про компанію Glovo, в якій під час війни змінився керівник, відкоригувався вектор розвитку, та яка власними силами активно підтримує як воїнів, так і звичайних українців.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі