💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоНаукпоп
11 жовтня 2023, 15:18
2023-10-11
Онлайн-гра MindFort покликана стати «щепленням від радикалізму». Вона допомогла іракцям краще розпізнавати маніпуляції вербувальників терористів
Комп’ютерна гра MindFort допомогла іракцям, які жили на територіях окупованих ІДІЛ, розпізнати психологічні прийоми терористів, якими вони вербують нових рекрутів.
Дослідження про це вийшло в журналі Advances in Psychology, передає New Scientist. Повідомляється, що це перший випадок, коли гра, мета якої розвинути стійкість до теорій змов, була випробувана в країні, де йде війна.
Коли людям в Іраку запропонували пограти в таку гру, це покращило їхню здатність розпізнавати маніпулятивні повідомлення від фальшивих вербувальників терористів. «Було дуже приємно бачити, що це допомогло в незахідному контексті в складних реальних умовах», — каже Сандер ван дер Лінден із Кембридзького університету.
Подібні методи спочатку були розроблені для того, щоб «вакцинувати» людей від теорій змови, таких як ідея про те, що будівлі Всесвітнього торгового центру в Нью-Йорку зруйнувалися 11 вересня через заздалегідь закладену вибухівку.
Гра MindFort має тривалість всього 10 хвилин. У ній учасникам демонстрували листування терористів зі звичайними людьми, показуючи стратегії психологічної маніпуляції, якими вербувальники залучають новобранців.
У досліді брали участь близько двохсот іракців, які проживали під владою ІДІЛ. З’ясувалося, що MindFort дійсно сприяє покращенню розпізнавання маніпуляцій. Автори дослідження сподіваються, що подібний підхід може посприяти протистоянню поширенню терористичної ідеології.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Федеральне міністерство оборони Німеччини повідомило у Twitter, що у найближчі кілька тижнів Україні будуть передані чергові системи залпового вогню MARS II.
Раніше ми розповідали про те, які РСЗВ партнери надіслали на допомогу українським воїнам. Нагадуємо про це знову.
(Текст від 26 липня)
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.