🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 листопада 2024, 17:05
2024-11-13
«Дарувати іграм вічне життя». Польський сервіс GOG анонсував програму для збереження старих ігор, яка опікуватиметься їхнім безпроблемним запуском на сучасних PC
Онлайн-магазин відеоігор GOG, який належить розробникам «Відьмака» та Cyberpunk 2077, компанії CD Projekt, анонсував GOG Preservation Program. Вона виділить додаткові ресурси на те, щоб переконатися, що добірка старих ігор, на кшталт оригінальної Diablo або перших Resident Evil, добре працювала на різноманітних сучасних і майбутніх пристроях.
До GOG Preservation Program вже були відібрані 100 ігор були, які отримають спеціальну нову позначку. До списку входять такі ігри, як Fallout: New Vegas, Diablo + Hellfire та Dragon Age Origins Ultimate Edition. В компанії повідомляють, що список буде зростати в майбутньому.
У сервісі пояснили, що ігри з програми будуть «завжди актуальними й готовими до запуску на поточних і майбутніх комп’ютерах» завдяки тестуванню та оновленням від команди GOG, а також матимуть «найповнішу версію» додаткових матеріалів, таких як гайди та DLC. Вони також отримуватимуть технічну підтримку від самого GOG та працюватимуть з офлайн-інсталяторами магазину.
«GOG, заснована 16 років тому для збереження ігор, зробила 2024 рік ключовим завдяки відновленню Alpha Protocol та класичних ігор Resident Evil. Ці релізи втілюють нашу роботу: відродження ігор, створених на застарілих, виготовлених на замовлення технологіях, які творці більше не можуть підтримувати. За допомогою програми GOG Preservation ми продовжуємо нашу місію — дарувати іграм вічне життя», — сказав Мацей Голенбєвський, виконавчий директор GOG.
В GOG уточнили, що класичні ігри без позначки Preservation Program, «не обов’язково» будуть у гіршому стані. Старший менеджер з розвитку бізнесу GOG Марчін Пачинський підтвердив VG247, що програма також«не принесе негайних змін у ціноутворенні на ігри, що входять до неї».
«Ми зосереджені на тому, щоб гравці отримували найкращі з можливих видань цих ігор, і ми хочемо зберегти цю якість доступною і справедливою ціною», — сказав він.
За його словами, до першої сотні ігор увійшли проєкти, які мали «глибокий вплив» на історію ігрової індустрії та є улюбленими для спільноти. В GOG також оцінили технічну можливість збереження кожної гри, зосередившись на тому, де зусилля розробників забезпечать «чітке, відчутне покращення».
В компанії говорять, що її поточна мета полягає в тому, щоб до кінця 2025 року «сотні ігор були проштамповані», а з часом «всі ігри, як сучасні, так і класичні», стали частиною програми
«Хоча ми усвідомлюємо величезну кількість ігор, випущених за ці роки, наш перевірений послужний список дає нам впевненість у тому, що ми зможемо розширити цю програму вдумливо та ефективно», — вважає Пачинський.
Наразі програма працює лише для Windows, хоча GOG не виключає можливості її розширення на інші операційні системи, такі як Linux, у майбутньому.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.