🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Марія БровінськаГаряченьке
27 березня 2025, 21:38
2025-03-27
Пасажири УЗ досі скаржаться на некоректну роботу онлайн-сервісів. У компанії пояснили, як повернути зниклі квитки: інструкція
Пасажири «Укрзалізниці» досі скаржаться на некоректну роботу сервісів із купівлі квитків: білети зникають, не відображаються, збій відбувається безпосередньо під час купівлі на якомусь із кроків.
У компанії розповіли, як повернути зниклий квиток і як знайти квитки, придбані до кібератаки.
Пасажири «Укрзалізниці» досі скаржаться на некоректну роботу сервісів із купівлі квитків: білети зникають, не відображаються, збій відбувається безпосередньо під час купівлі на якомусь із кроків.
У компанії розповіли, як повернути зниклий квиток і як знайти квитки, придбані до кібератаки.
Як знайти квиток, куплений раніше
Перевірте свою електронну пошту — там має бути лист від «Укрзалізниці» з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в застосунку. Перевірте також папку «спам» — квитки могли надійти туди. ⠀
Не знайшли квиток? Приходьте на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату.⠀
Як повернути раніше придбаний онлайн-квиток
Заповніть заявку на повернення Повернути квиток можна не пізніше ніж за годину до відправлення.⠀
Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов
Заповніть заявку на повернення — ми повернемо гроші після перевірки.
Час повернення залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів.
Що робити, якщо купували квиток ПІСЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)
Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:⠀
Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі «Зворотний зв’язок». Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.
З усіх інших питань пасажирів просять звертатись на резервну електронну пошту: [email protected].
Нагадаємо, у неділю зранку, 23 березня, «Укрзалізниця» повідомила про збій в IT-системі компанії. Причин збою в компанії відразу не вказали. Зранку голова правління УЗ визнав, що на сервери й IT-ресурси «Укрзалізниці» було здійснено безпрецедентну кібератаку — таргетовану, складну та багаторівневу. Онлайн-сервіси досі не працюють.
Також кіберексперти дали перші оцінки масштабної хакерської атаки на сервери й IT-інфраструктуру «Укрзалізниці».
За повідомленням компанії, наразі в безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем.
«Зловмисники свідомо обрали „Укрзалізницю“ як ціль». Експерт із кібербезпеки проаналізував випадок з атакою, після якої онлайн-продажі відновили лише на 5-ту добу
UPD. Кібератака на «Укрзалізницю»: відновлення потрібне не лише пасажирським, а й вантажним сервісам. Розгорнуто резервну інфраструктуру, триває ретельна діагностика бекапів