Під час футбольних матчів в Іспанії рекламується російський букмекер і Megogo не може прибрати його з трансляцій в Україні. Чому
Один із прикладів, як рф обходить санкції.
Один із прикладів, як рф обходить санкції.
Реклама російського букмекера «Ліга Ставок» зʼявилась в трансляціях Ла Ліги (чемпіонату Іспанії) з початку цього сезону, пише Tribuna.
Офіційно Ла Ліга не повідомляла про співпрацю з російською компанією, яка відсутня в переліку спонсорів іспанської ліги на її офіційному сайті.
Не виключено, що причина у санкціях Євросоюзу стосовно російських компаній, які (санкції) обмежують можливість комерційної співпраці з ними. Вочевидь, виходом стала домовленість через посередника.
Російські видання писали, що таким може бути хтось на кшталт британської компанії Sportseen або швейцарської компанії Infront. Друга входить в структуру китайського конгломерату Wanda Group. І допомагає організаторам змагань реалізовувати свої трансляції на різні країни, Україну в тому числі.
Виявляється, що рекламу «Ліги Ставок» видно лише віртуально в трансляції. Це стало можливим завдяки технології Digital Billboard Replacement. Вона дозволяє в трансляції замінювати рекламу на LED-панелях з реальної на віртуальну, ще й може це робити на різну аудиторію.
При цьому рекламу «Ліги Ставок» у трансляціях Ла Ліги бачать не лише в Україні. В Британії та навіть Гонконзі те саме. В Megogo пояснили, що сигнал трансляції, який розповсюджується в Україні, є частиною нерозділеного потоку правовласника, який неможливо відокремити чи видозмінити для України. Тобто, залежно від матчу, Україна отримує глобальний або європейський/СНД сигнал трансляції. Правовласник продає на свій розсуд різну рекламу на різні регіони.
Виявилось, що це стандартна практика в галузі. Інші ліги, включаючи європейські, мають аналогічні умови, тому це не є специфічним саме для цього правовласника. Тому реклама «Ліги Ставок» присутня в глобальному сигналі трансляції Ла Ліги.