Промо на dev.uaІсторії
15 січня 2024, 15:00
2024-01-15
Після кібератаки: як «Київстар» компенсував втрати для українського бізнесу
12 грудня 2023 від безпрецедентної кібератаки на «Київстар» постраждали не лише звичайні абоненти, а й українські бізнеси. Тоді не працювали мобільний зв’язок та інтернет, а також практично всі додаткові сервіси оператора.
Експерти не брались спрогнозувати час відновлення, адже подібної за масштабами атаки у світовій історії телекому ще не було. Натомість соцмережі заполонили слова підтримки на адресу «Київстар», а компанії-клієнти зазначали, що готові були чекати, скільки необхідно.
Та вже ввечері того самого дня оператор відновив зв’язок, а за ним поступово й інші сервіси. Після відновлення всіх базових сервісів на 99% «Київстар» запропонував своїм клієнтам компенсацію-подяку. Кожен абонент і бізнес-клієнт отримав можливість безплатно користуватися послугами протягом наступного місяця. А крім того, нові клієнти можуть під'єднати послуги за 1 грн за перший місяць користування. Розповідаємо подробиці.
Абонентам і бізнес-клієнтам в Україні «Київстар» скасували планову плату за базові послуги в січні. Це стосується мобільного зв’язку і М2М, а також фіксованого інтернету, передачі даних, телефонії (IP-телефонії, Віртуальної хмарної АТС, 0-800) та ін. Клієнти, які користуються відстрочкою платежу для таких сервісів, отримали можливість відтермінувати несплачені рахунки на 1 місяць.
А клієнтам за кордоном, які користуються послугою «Роумінг як вдома», не лише не скасували планову плату за тариф, а й додатково надали 10 ГБ мобільного інтернету з 18.12.2023. Скористатись цим трафіком можна протягом 30 днів у 27 країнах Європи.
А що пропонує «Київстар» новим клієнтам?
Оператор не забув і про тих, хто тільки планував стати його абонентом: кожен може підключити тарифи для бізнесу в січні лише за 1 грн за перший місяць користування. А також мати можливість безплатно користуватися такими додатковими послугами (Суперсилами) як Microsoft Office 365, «Віртуальна мобільна АТС» тощо.
«Ми вдячні бізнесу за довіру. Попри наслідки кібератаки, наші клієнти залишаються з нами — це показує, що вони високо цінують наш сервіс і професійність. Водночас ми відкриті й для нових клієнтів, тому пропонуємо їм особливі умови», — коментує B2B-директор «Київстар» Костянтин Вечір.
«Просто скинь донат»: а якщо клієнти хотіли перерахувати компенсацію на користь ЗСУ?
У соцмережах під час відновлення лунало багато пропозицій від абонентів перенаправляти персональні компенсації клієнтів на допомогу ЗСУ. Проте компанія вирішила не обирати — компенсації чи донат. Тож, крім скасування плати за тариф, «Київстар» виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ.
«Деякі наші бізнес-клієнти одразу ж заявили: не треба нам компенсацій, перерахуйте ці гроші на потреби ЗСУ. З технічних причин ми не можемо так учинити. Проте ми робимо власний донат і вдячні нашим клієнтам, які донатять „зекономлені“ гроші. Кібератака зробила нас сильнішими та згуртованішими», — каже Костянтин Вечір.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).