Польща обрана IT-компанією Master of Code Global в якості альтернативної локації для задоволення потреб клієнтів у 2023 році.
IT-компанія Master of Code Global, представлена в Україні офісами у Черкасах і Києві, починає масштабування команди в Польщі.
Перший Solution Engineer у Польщі вже прийняв джоб-офер і розпочав онбордінг у компанії.
Гліб Сінані — перший член команди з Польщі, який долучився до Master of Code Global
Взаємодія з талантами у Польщі передбачає віддалений формат співпраці, що надає гнучкість працювати з будь-якої комфортної точки.
Також умови співпраці передбачають захопливий домен, відсутність випробувального терміну, покриття участі в освітніх подіях, відпустки й сік-ліви, тімбілдінги та інші бенефіти.
«Ми запускаємо спільні проєкти з компанією-партнером у Польщі. Домен — розмовні рішення з використанням штучного інтелекту. Як мультикультурна компанія, ми зацікавлені в талантах — це можуть бути як локальні англомовні професіонали різних національностей, так і українки та українці, які проживають у Польщі. Ми вже успішно закрили одну вакансію в Польщі та наразі в нас відкриті ще дві вакансії. Впродовж року з’являтимуться нові», — розповіла Наталія Єрісова, Head of Global Recruitment у Master of Code Global.
Загалом Master of Code Global налічує понад 250 Майстрів (так у компанії називають колег), які знаходяться в Україні, Польщі, Північній Америці та інших локаціях.
Про Master of Code Global
Master of Code Global — IT-компанія, що входить до топ-10 світових лідерів у розробці розмовних рішень із використанням штучного інтелекту. Компанія заснована у 2004 році.
Master of Code Global співпрацює з клієнтами з Північної Америки, Західної Європи та Близького Сходу. Портфоліо складається з 400+ успішно реалізованих проєктів для T-Mobile, World Surf League, Aveda, Jo Malone, LivePerson, eBags, Estee Lauder та багатьох інших брендів.
Зараз Master of Code Global своєю експертизою робить все, щоб наблизити Україну до перемоги в повномасштабній війні, агресивно розв’язаній Росією:
UA Anti Spam Bot автоматично видаляє коментарі користувачів у Telegram-групах і каналах з інформацією, що може нашкодити військовим і цивільним.
Employer Bot дозволяє українським роботодавцям у регіонах швидко розміщувати вакансії.
ВолонтерВантаж бот дозволяє швидко шукати водіїв у воєнний час для доставки гуманітарної допомоги чи вантажу для потреб захисників.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі