Повна payola. В США за участь в подкасті гість платить від $20 000 до $50 000
Критики називають такі високі ціни «payola» і наполягають на більшому розкритті рекламних контрактів подкастів.
Критики називають такі високі ціни «payola» і наполягають на більшому розкритті рекламних контрактів подкастів.
Критики називають такі високі ціни «payola» і наполягають на більшому розкритті рекламних контрактів подкастів.
В США за участь в подкастах платять від $20 000 до $50 000, повідомляє Bloomberg.
В Америці зараз процвітає «золота ера» платного подкастингу, коли гості платять щедрі гроші за інтерв’ю для цілого епізоду. В обмін на це ведучий отримує прибуток і може залучити майбутнього рекламодавця.
Регулятори США вважають, що споживачі можуть бути введені в оману, якщо вони не знають, що згадка в ЗМІ відбулася лише в обмін на грошову компенсацію.
Є навіть компанії, які заробляють на такому посередництві, постачаючи подкастерам платних гостей за комісію. Наприклад, онлайн-платформа Guestio заробила понад $1 мільйон на створенні ринку, повністю присвяченого посередництву оплачуваних виступів гостей.
З 2020 року, за словами Чаппелла, директора Guestio, його компанія виплатила понад $300 000 подкастерам і гостям. Лише за останні 6 місяців чотири подкастери на платформі заробили понад $20 000 на гонорарах за виступ. Серед них є один, який отримав $50 000.
Фіксованої ціни на платформі немає, але там пропонують подкастерам брати від $100 до $150 за тисячу слухачів їхньої програми.