Президент «Київстар» про кадрове голодування: Нас прийдуть і хлопнуть

Президент «Київстар» про кадрове голодування: Нас прийдуть і хлопнуть

Найбільшого мобільного оператора «Київстар» вже сміливо можна назвати IT-компанією.

На посадах, пов’язаних з інформаційними технологіями, там працює 360 чоловік. З них на цифрову розробку («чистий» digital) припадає близько сотні. Мета на цей рік — айтішників різного роду стане 500.

Як каже президент компанії Київстар Олександр Комаров:

«Ми — сервісна компанія, яка дуже прагне розвинути продуктову складову всередині себе».

Але щоб поступово ставати цією продуктовою компанією, а не просто трубою із трафіком, її потрібно наймати розробників.

І тут вимальовується проблемка (а насправді — проблеміще!).

Можна було б сказати Олександру Комарову: «Ласкаво просимо в рекрутингове пекло!» Але, здається, йому і так тяжко в нових ринкових реаліях. В мобільному зв’язку Київстар — цар і бог, який контролює половину грошей в цій галузі. В ІТ-розробці, якщо врахувати розміри локальних аутсорсеров, — це просто стартап середньої руки.

«Ринок перегрітий. Так, джуни продаються як мідли. За компетенції переплачують. У мене таке відчуття, що на ринку на одного кандидата — по одному рекрутеру», — ділиться своїми спостереженнями Олександр Комаров.

Він визнає, що його система найму вже не справляється з кількістю завдань, які потрібно вирішити. І доводиться пріоритезувати проекти. Тобто від чогось усвідомлено відмовлятися. Так як рук немає!

І це ще далеко не демони в цьому пеклі. Київстар вже пізнав сповна, що йому доводиться не тільки конкурувати за кадри з багатющими західними замовниками, а й з місцевими аутстаффером, які працевлаштовують людей як ФОПи з мінімальним податковим навантаженням.

«Ми розуміємо, що ми переплачуємо в порівнянні зі стандартним аутсорсером. Ми переплачуємо не людині, а державі. Ми це сприймаємо як даність. І нам здається, що якщо ми правильно інтегруємося в Дію Сіті, це нам допоможе», — ось так думає Комаров.

Так він бачить один з можливих виходів з цього становища. «Київстар» — за Дію Сіті.

Комаров чудово розуміє, що він ніколи не зможе використовувати схему аутсорсеров і перевести співробітників на ФОПи.

«Нас прийдуть і хлопнуть. Нам скажуть, що це регулярне працевлаштування, а ви ухиляєтесь від податків. Тому йдіть куди-небудь до в’язниці», — вигукує Комаров.

Але поки всі умови на ринку праці залишаються as it is, найбільший мобільний оператор намагається виходити з положення як може і все-таки переманювати кадри.

І ось чим «Київстар» бере. За версією його президента.

Перше — масштаб проектів, які, до того ж дуже близько до клієнта.

Наприклад, як вважає Комаров, зростання клієнтів в додатку «Мій Київстар» на умовні 3 мільйони за рік заводить розробників! Вони бачать свій результат, люди ставлять йому в додатку оцінку.

«По-чесному: коли ти працюєш на якогось дядька з-за океану, на умовний додаток для госпіталю, ти піліш код!», — каже Олександр Комаров.

Друге: є люди, для яких соціальна стабільність важлива не менше, ніж все інше. І «Київстар» їм її дає. Є люди, яким важливо отримувати регулярно зарплату і знати, що вони отримують через рік, яка буде премія і так далі.

Третє: це все-таки Київстар, велика екосистема і сильний бренд.

«Коли ми з'єднали хорошого лідера з тієї сфери Мишу Нестер (зараз — chief product manager, а раніше розвивав продукти в IT) з »Київстаром», ми отримали симбіоз. З’явилася людина, якій люди з тієї тусовки довіряють», підсумував Комаров.

Чи переконав тебе пан Комаров своїми аргументами працювати в Київстарі? Пиши сюди: s@dev.ua

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.