Президент «Київстар» про кадрове голодування: Нас прийдуть і хлопнуть
Найбільшого мобільного оператора «Київстар» вже сміливо можна назвати IT-компанією.
Найбільшого мобільного оператора «Київстар» вже сміливо можна назвати IT-компанією.
На посадах, пов’язаних з інформаційними технологіями, там працює 360 чоловік. З них на цифрову розробку («чистий» digital) припадає близько сотні. Мета на цей рік — айтішників різного роду стане 500.
Як каже президент компанії Київстар Олександр Комаров:
Але щоб поступово ставати цією продуктовою компанією, а не просто трубою із трафіком, її потрібно наймати розробників.
І тут вимальовується проблемка (а насправді — проблеміще!).
Можна було б сказати Олександру Комарову: «Ласкаво просимо в рекрутингове пекло!» Але, здається, йому і так тяжко в нових ринкових реаліях. В мобільному зв’язку Київстар — цар і бог, який контролює половину грошей в цій галузі. В ІТ-розробці, якщо врахувати розміри локальних аутсорсеров, — це просто стартап середньої руки.
Він визнає, що його система найму вже не справляється з кількістю завдань, які потрібно вирішити. І доводиться пріоритезувати проекти. Тобто від чогось усвідомлено відмовлятися. Так як рук немає!
І це ще далеко не демони в цьому пеклі. Київстар вже пізнав сповна, що йому доводиться не тільки конкурувати за кадри з багатющими західними замовниками, а й з місцевими аутстаффером, які працевлаштовують людей як ФОПи з мінімальним податковим навантаженням.
«Ми розуміємо, що ми переплачуємо в порівнянні зі стандартним аутсорсером. Ми переплачуємо не людині, а державі. Ми це сприймаємо як даність. І нам здається, що якщо ми правильно інтегруємося в Дію Сіті, це нам допоможе», — ось так думає Комаров.
Так він бачить один з можливих виходів з цього становища. «Київстар» — за Дію Сіті.
Комаров чудово розуміє, що він ніколи не зможе використовувати схему аутсорсеров і перевести співробітників на ФОПи.
Але поки всі умови на ринку праці залишаються as it is, найбільший мобільний оператор намагається виходити з положення як може і все-таки переманювати кадри.
І ось чим «Київстар» бере. За версією його президента.
Перше — масштаб проектів, які, до того ж дуже близько до клієнта.
Наприклад, як вважає Комаров, зростання клієнтів в додатку «Мій Київстар» на умовні 3 мільйони за рік заводить розробників! Вони бачать свій результат, люди ставлять йому в додатку оцінку.
«По-чесному: коли ти працюєш на якогось дядька з-за океану, на умовний додаток для госпіталю, ти піліш код!», — каже Олександр Комаров.
Друге: є люди, для яких соціальна стабільність важлива не менше, ніж все інше. І «Київстар» їм її дає. Є люди, яким важливо отримувати регулярно зарплату і знати, що вони отримують через рік, яка буде премія і так далі.
Третє: це все-таки Київстар, велика екосистема і сильний бренд.
Чи переконав тебе пан Комаров своїми аргументами працювати в Київстарі? Пиши сюди: [email protected]
Коментар прихований за порушення правил коментування.