💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Микита КазимировGameDev
31 серпня 2022, 15:21
2022-08-31
Розробників Heavy Rain та Detroit: Become Human придбала китайська компанія NetEase
Французького розробника та видавця ігор Quantic Dream придбала велика китайська компанія NetEase. Остання вважається однією з провідних у сфері онлайн-ігор та цифрових технологій. Про покупку стало відомо з посту в офіційному блозі NetEase.
Китайська компанія купила великий пакет акцій Quantic Dream ще у 2019 році. А тепер придбала відеоігрову студію цілком. Сума угоди не розголошується.
Quantic Dream стане першою європейською студією NetEase. З її допомогою китайська корпорація-гігант хоче збільшити свою присутність у країнах Заходу.
У Quantic Dream залишиться творча свобода, студія продовжить займатися створенням власних ігор та випуском проєктів від сторонніх розробників. При цьому вона отримає доступ до ресурсів NetEase, що позначиться на загальній якості відеоігор.
Глава Quantic Dream Девід Кейдж упевнений, що купівля студії лише позитивно позначиться на її майбутньому. Прямо зараз у розробці Quantic Dream знаходиться кілька різноманітних проєктів. І ресурси NetEase лише допоможуть їх поліпшити. Також покупка студії має покращити умови роботи всередині Quantic Dream.
Глава NetEase Вільям Дінг пообіцяв, що компанія максимально підтримуватиме всі творчі починання Quantic Dream. Він також упевнений, що у майбутньому студія ще всіх здивує.
Quantic Dream відома насамперед своїми відеоіграми у жанрі інтерактивного кіно. Heavy Rain, Beyond: Two Souls та Detroit: Become Human встигли наробити шуму та полюбилися багатьом гравцям.
Зараз Quantic Dream займається відразу кількома проєктами, один із яких — підводна пригода Under The Waves. Про неї та інші анонси з Gamescom 2022 ми розповідали в окремому матеріалі.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.