Українська команда розробників, яка восени випустила похмуру пригодницьку гру Strange House в ранньому доступі Steam, працює над новим проєктом.
Про це розповів Антон Ломанов, власник студії Games4Wonders.
«Rapid Fury — це хвильовий арена-шутер від першої особи. Основний акцент цієї гри полягає у фановому знищенні кумедних монстрів під ритмічну музику. Стилізоване оточення, монстри та ефекти допомагають отриманню позитивних емоцій від подолання кожної нової хвилі ворогів», — описав гру розробник.
За його словами, в Rapid Fury є кілька режимів та арен, які відкриваються гравцям поступово. Прокачування персонажа здійснюється безпосередньо під час ігрової сесії. Вбиваючи ворогів, гравець може зібрати «сфери сутностей» від ворогів. Набравши достатню кількість сфер, гравець отримує очки досвіду для прокачування своїх навичок або відновлення шкали здоров’я.
Скріншот з Rapid Fury
Гра вже має сторінку в Steam, де її можна додати в список бажаного. «Ідейно ми надихалися прикладами з Doom: Eternal, тому що дуже любимо цю гру. Ми намагатимемося передати гравцям емоції від знищення монстрів під ритмічну музику», — говорить Антон Ломанов.
В листопаді Games4Wonders випустила атмосферну пригодницьку гру Strange House про молодого хлопця, який шукає свою дівчину в похмурому промисловому містечку. Вона все ще перебуває в ранньому доступі Steam, повну версію розробники планують завершити до кінця 2026 року.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.