💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Марія БровінськаРобота
15 серпня 2024, 08:33
2024-08-15
«Незграбний і шаблонний текст». Дослідження показали, що близько половини кандидатів створюють резюме з допомогою ШІ. Чому це не ок
Близько половини кандидатів з усього світу активно використовують штучний інтелект, зокрема ChatGPT, для створення резюме та супровідних листів. Це призводить до зростання кількості заявок, але їх якість часто страждає через незграбний і шаблонний текст.
Як повідомляє Financial Times, експерти з найму помітили, що використання штучного інтелекту знижує «бар'єр для входу», що дозволяє більшій кількості людей подавати заявки.
Водночас згідно з опитуваннями, проведеними HR-стартапом Beamery та креативною платформою Canva, значна частина шукачів роботи використовує генеративний ШІ для пошуку та подачі заявок на роботу.
Опитування Beamery серед 2500 британських працівників показало, що близько 46% з них використовують генеративний ШІ для пошуку та подачі заявок на роботу. В окремому опитуванні Canva серед 5 000 шукачів роботи з усього світу,45% з них використовували генеративний ШІ для створення або поліпшення своїх резюме.
Цікаво, що багато великих компаній, включаючи «Велику четвірку» аудиторських фірм, мають нульову толерантність до використання штучного інтелекту в процесі подачі заявок. Вони застерігають кандидатів від використання ШІ та наголошують на важливості автентичності та індивідуальності у резюме.
Використання генеративного ШІ кандидатами виходить за межі простого створення резюме. Все частіше вони вдаються до обману під час рекрутингових оцінок, використовуючи ШІ для відповідей на тести та запитання. Це особливо поширено серед молодих кандидатів
Студенти шукають роботу за допомогою ШІ
Нещодавнє опитування 1500 студентів, які шукають роботу, проведене консалтинговою компанією Neurosight, показало, що 57% з них використовували ChatGPT для підтримки своїх заявок.
Цікаво, що ті, хто використовував безкоштовну версію ChatGPT, рідше проходили психометричні тести, тоді як ті, хто використовував платну версію, мали більший успіх. За словами засновника Neurosight Джеймі Беттса, чверть пошукачів, які заплатили за ChatGPT, пройшли співбесіду «з блискучими результатами».
Однак він також зазначив, що ці кандидати, як правило, мають вищий соціально-економічний статус, що підкреслює нерівність у доступі до передових технологій та їх потенційний вплив на процес найму.
Видання зазначає, що роботодавці стурбовані тим, що кандидати можуть використовувати ШІ для завищення свого реального досвіду та кваліфікації. Вони шукають нові способи виявлення таких випадків та забезпечення чесності та прозорості у процесі найму, підкреслюючи важливість особистої взаємодії навіть в умовах зростаючої автоматизації.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі