Календар ігор на грудень 🎮

Рівень вакцинації серед айтішників коливається в межах 30-80%. В інших бізнесах співробітників мотивують грошима

Темпи вакцинації в Україні прискорюються через необхідність мати сертифікат для соціально активного життя. І в деяких компаніях співробітників для щеплень мотивують грошима.

Залишити коментар
Рівень вакцинації серед айтішників коливається в межах 30-80%. В інших бізнесах співробітників мотивують грошима

Темпи вакцинації в Україні прискорюються через необхідність мати сертифікат для соціально активного життя. І в деяких компаніях співробітників для щеплень мотивують грошима.

Наприклад, в «Укрпошті» вакцинованих співробітників мотивують розіграшем. «Я прийняв рішення виділити для початку більше 1 млн грн на призи для тих співробітників „Укрпошти“, які вакцинувалися. Призи будуть від 1 000 до 5 000 грн, з супер-призом 50 000 грн, і будуть розіграні серед тих, хто вакцинувався 1-й або 2-ма дозами до 21 листопада. Виплата — за сертифікатом вакцинації», — написав на своїй сторінці в Facebook гендиректор компанії Ігор Смілянський.

Бізнесмен, власник компанії «Медтехніка» Олексій Давиденко і зовсім провів серед співробітників компанії експеримент. 

«У середині літа ми провели опитування і жахнулися — більшість наших колег, працюючих по всій Україні, не збиралися вакцинуватися. Ми вирішили мотивувати людей ТУПО грошима», — пише він у Facebook. Станом на 5 липня повний курс вакцинації пройшли лише 5% співробітників, і 78% не хотіли вакцинуватися. 

Мотиваційні умови були наступними:

  • Кожному вакцинованому в компанії одноразово виплатили 1000 грн за повну вакцинацію.
  • Після кожної вакцинації щепленому належить вихідний.
  • До кінця року вакциновані співробітники отримують +10% до кожної зарплати.

Після того, як людей замотивували, повний курс вакцинації пройшли 73% співробітників, а небажаючих робити щеплення залишилося тільки 13%.

«Не важливо з якою мотивацією люди передумали: захотіли підзаробити, взяли приклад з колег або злякалися. Важливо інше. Треба спробувати знайти ключ до кожної із зачинених дверей. В даному випадку ключем виявилися — гроші», — пише Давиденко.

dev.ua вирішив розпитати найбільші українські IT-компанії про те, наскільки масово вакцинація увійшла в найтехнологічнішу сферу життя. Відповіли не всі. А в деяких компаніях результати вакцинації не розголошують, називаючи це конфіденційними даними. 

Так, Наталія Колядко, директорка з управління талантами в ЕРАМ Україна, розповідає, що оскільки інформація щодо вакцинування є персональною, вони не вимагають її у фахівців. «Ми не можемо точно відповісти на питання про кількість вакцинованих від Covid. Втім, за результатами добровільного анонімного опитування, понад 40% опитаних повідомили про вакцинацію», — говорить вона.

За словами Колядко, рішення щодо вакцинації та вибору вакцини фахівці приймають самостійно на свій розсуд. «За їх бажанням ми підтримуємо колективну вакцинацію в офісах. У цьому питанні ми також активно взаємодіяли з професійними спільнотами — регіональними ІТ-кластерами, Асоціацією ІТ-Ukraine», — говорить Колядко. На початку вакцинації, навесні і влітку, епамівців вакцинували вакцинами AstraZeneca, CoronaVac, потім-Moderna і Pfizer.

В SoftServe близько 70% отримали одну дозу вакцини, повністю щеплені 58% прищеплювалися фахівці самостійно або користувалися ініціативами компанії у Львові, Рівному, Дніпрі, Харкові, Чернівцях, Івано-Франківську, Києві. Серед препаратів-AstraZeneca, CoronaVac, Pfizer-BioNTech, Moderna.

Соломія Гнатів, SVP of Finance, керівниця Emergency Response Team у SoftServe, розповіла, що загалом рівень вакцинації в компанії залишається досить високим. «Проте ми зважаємо також на епідеміологічну ситуацію по всій країні. Так, якщо влітку до 25% наших фахівців відвідували офіси, то зараз, під час нової хвилі, ми повернулися до цифри у 15%. Працівники можуть приходити тільки в разі великої потреби, при цьому мітинг-руми тепер зачинені та тимчасово обмежено спільні офлайн-активності», — каже вона.

Враховуючи ці обмеження, в офіси SoftServe, каже Гнатів, можуть приходити як вакциновані, так і не вакциновані спеціалісти. Проте вони мають дотримуватися суворих карантинних норм та правил у компанії. «Ми регулярно переглядаємо їх залежно від пандемічної ситуації в кожному регіоні», — каже вона. 

В компанії GlobalLogic точний відсоток вакцинованих назвати не змогли, оскільки після літа фахівці GL вакцинуються поза офісами. «А за літо 3000 фахівців і членів їх сімей пройшли два етапи вакцинації від коронавірусу», — повідомили dev.ua у пресслужбі компанії.

В компанії Luxoft заявляють про вакцинацію близько 60% фахівців, а в Ciklum офіційної статистики не наводять, але оцінюють негласно кількість вакцинованих в київському офісі у 2/3 від усього штату. 

В компанії Eleks надали розбивку по містах. Так, у Львові силами компанії прищепилися 52,6% фахівців, у Києві — 59%, в Івано-Франківську — 60,6%, у Тернополі — 64%. Вакцинувалися в столиці, Тернополі та Івано-Франківську, у Львові — Moderna, AstraZeneca. 

В Intellias розповіли, що станом на серпень понад 30% співробітників отримали дві дози щеплення за корпоративною програмою IntelliCare.  Крім того, всі фахівці компанії застраховані від Covid-19. «Однак загальний відсоток вакцинованих більший, адже частина людей вакцинується самостійно», — зазначають у компанії. У вересні цього року офіси Intellias у Львові, Києві, Одесі, Харкові та Івано-Франківську відвідали близько 20% загальної кількості фахівців, які п’ять або більше разів на місяць побували на робочому місці. З них близько 50% пройшли повний курс вакцинації і пройшли карантинні 14 діб післявакцинального періоду.

В Capgemini Engineering статистику вакцинованих не ведуть, але у всіх офісах були організовані кілька кампаній з вакцинації, щоб всі бажаючі могли зручно зробити щеплення. «Однак це медична інформація, яку ми не маємо права збирати та зберігати», — відповіли в пресслужбі. При цьому в компанії в чотирьох офісах в Україні заповненість до 10%, і ще в одному — 17%. «Це дозволяє без жодних зусиль дотримуватися всіх вимог соціальної дистанції. На час червоної зони ми знову обмежили доступ до кухні та спортзалів в офісах, всі поверхні, що зачіпаються співробітниками, регулярно дезінфікують, а на вході проводиться температурний скринінг. Перевірку ковід-сертифікатів не проводимо», — повідомили в компанії.

Схожа ситуація і в багатьох інших компаніях — айтішники звикли працювати вдома. Але є й такі, хто без повного циклу вакцинації в офіс не допускає, наприклад, компанія ZONE3000.

Більш детально повну картину про вакцинацію айтішників спробував зібрати  DOU. 

За їхніми даними, процент вакцинації в різних компаніях варіюється в межах 30-80%. 

ITшники против антиковидных прививок. Такие есть. И вот их аргументы
ІТшники проти антіковідних щеплень. Такі є. І ось їхні аргументи
По темі
ІТшники проти антіковідних щеплень. Такі є. І ось їхні аргументи
Вакцинация в IT: как Data Art удалось привить своих сотрудников
Вакцинація в IT: як Data Art вдалося прищепити своїх співробітників
По темі
Вакцинація в IT: як Data Art вдалося прищепити своїх співробітників
Електробайки по-українськи між Києвом та Лос-Анджелесом в «СКШ»

Дивіться, чим живе Delfast під час війни в Україні

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Випуск однієї з найочікуваніших патріотичних марок «Укрпошти» — з псом Патроном породи Джек-рассел співпав із скандалом. Авторка одного із зображень песика, де він «поливає» ворожий снаряд, публічно зявила про порушення авторських прав національним поштовим оператором.  В цій історії є все — зав’язка, розвиток, і навіть красивий епілог. Тож розповімо про все по порядку. 
«Не женіться за топчиком, який ви зможете придбати колись потім». Program Manager Luxoft не мислить свого життя без велопокатушок. Ось його поради бажаючим долучитися
«Не женіться за топчиком, який ви зможете придбати колись потім». Program Manager Luxoft не мислить свого життя без велопокатушок. Ось його поради бажаючим долучитися
«Не женіться за топчиком, який ви зможете придбати колись потім». Program Manager Luxoft не мислить свого життя без велопокатушок. Ось його поради бажаючим долучитися
«Навколо IT» — нова рубрика, в якій ми збиратимемо все корисне для життя айтішника, яке не стосується його роботи. Виявляється, у айтішників різні хобі. Ми вже писали про айтішників-бігунів, плавців, художників, музикантів, танцівників, а також заводчиків собак. Герой сьогоднішнього матеріалу ― Максим Мох, Program Manager, який захоплюється велоспортом і знає про нього майже все. dev.ua Максим розповів, як обирав своє захоплення та дав поради, як і де краще займатися велоспортом.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.