🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоШІ
17 березня 2025, 18:33
2025-03-17
Roblox випустила модель із відкритим вихідним кодом, яка може створювати 3D-об'єкти за допомогою ШІ
Компанія Roblox оголосила, що запускає першу версію своєї 3D-моделі, яка отримала назву Cube»+, щоб дозволити творцям створювати 3D-об'єкти за допомогою генеративного штучного інтелекту. Компанія також запустила версію з відкритим вихідним кодом, щоб будь-хто, хто не є користувачем платформи, міг її використовувати.
Компанія Roblox оголосила, що запускає першу версію своєї 3D-моделі, яка отримала назву Cube»+, щоб дозволити творцям створювати 3D-об'єкти за допомогою генеративного штучного інтелекту. Компанія також запустила версію з відкритим вихідним кодом, щоб будь-хто, хто не є користувачем платформи, міг її використовувати.
Компанія продемонструвала Cube на Конференції розробників ігор (GDC) сьогодні. Доступ відкриють пізніше цього тижня, що включає його перший інструмент: генерацію сітки, пише TechCrunch.
Функція генерації 3D-сіток Cube, яка наразі доступна в бета-версії, дозволяє творцям створювати «сітки», або 3D-представлення об'єктів, за допомогою однієї підказки. Наприклад, «згенерувати помаранчевий перегоновий автомобіль з чорними смугами». Творці можуть надалі налаштовувати ігровий об'єкт у Roblox Studio.
Версія Cube 3D з відкритим вихідним кодом дозволяє будь-кому налаштовувати, створювати плагіни або навчати модель за допомогою власних наборів даних відповідно до своїх потреб.
Roblox також анонсувала три додаткові інструменти штучного інтелекту — генерування тексту, перетворення тексту в мовлення та перетворення мовлення в текст. Ці можливості будуть запущені в найближчі місяці.
Інструмент генерації тексту дозволяє розробникам додавати до своїх ігор функції ШІ на основі тексту. Це включає надання гравцям можливості вести розмови з інтерактивними неігровими персонажами (NPC).
Натомість перетворення тексту в мову дозволяє розробникам додавати дикторський текст, змушувати говорити NPC або включати голосові підписи у свої ігри. Оцифрування дозволяє гравцям використовувати голосові команди, наприклад, наказувати персонажам рухатися вперед.
Інші майбутні плани компанії включають запуск генерації сітки для більш «складних» об’єктів і створення сцен, пояснює Roblox. Інструмент створення сцени, наприклад, дозволить творцям запропонувати ШІ створити повну лісову сцену та змінити зелене листя на деревах на кольори осені, щоб показати зміну сезону.
Roblox вважає, що Cube допоможе творцям працювати швидше, дозволяючи незалежним розробникам братися за більші проєкти. Компанія вже випустила кілька інструментів ШІ, в тому числі для генерації текстур і створення аватарів.
“Є мрія - відсканувати “Азовсталь”: інтерв’ю з дизайнером, який створює 3D-музей війни
Тривимірний музей української війни, придатний для експонування в Метавсесвіті, вже створюється онлайн — фактично, кожна людина з будь-якої країни просто зараз може подивитися, як виглядають наслідки російського вторгнення в 3D. Робить його дизайнер Яро, він же — Yaro Pro, громадянин Словаччини, з 4 років живе в Києві, випускник Інституту журналістики, зараз увесь вільний час їздить зруйнованими містами та селами та сканує шматки історії, після чого створює моделі об’єктів і розміщує їх в мережі. Зараз моделі Яро — частина дослідження японського вченого, котрий раніше створив цифровий архів Хіросіми та битви за Окінаву. Історія — в інтерв’ю dev.ua.