Rozetka готується до IPO. Це один зі сценаріїв розвитку
Український онлайн маркетплейс Rozetka веде підготовку до початкового публічного розміщення акцій (IPO). Вихід на біржу є одним з можливих шляхів розвитку.
Український онлайн маркетплейс Rozetka веде підготовку до початкового публічного розміщення акцій (IPO). Вихід на біржу є одним з можливих шляхів розвитку.
Про це заявив її співзасновник і співвласник Владислав Чечоткін на гала-івенті «НВ», передає агентство «Інтерфакс-Україна».
«IPO просто один з можливих шляхів, не зовсім звичний шлях для України, але потрібно до цього готуватися», — зазначив він. Співвласник онлайн-магазину нагадав, що після входження в компанію міноритарного співвласника — фонду під управлінням Horizon Capital — в 2015 році Rozetka щорічно проходить аудит однієї з компаній «великої четвірки».
«Вибудовуємо процеси і бізнес, який в майбутньому можемо презентувати для публічного розміщення», — повідомив Чечоткін. За його словами, амбіція Rozetka — зайняти 10% роздрібного товарообігу України, що зараз становить близько $6-8 млрд, і до її виконання ще «довго-довго йти».