Нові точки видачі розпочали роботу в Києві, Білгород-Дністровському (Одеська область) та Каневі (Черкаська область). Перші дві Rozetka відкрила самостійно, а останню ― за системою франчайзингу. Серед 402 точок видачі Rozetka 290 власних та 112 працюють за франшизою.
До 24 лютого 2022 року в Україні працювали 246 точок видачі онлайн-ритейлера. Під час повномасштабного вторгнення компанія відкрила ще 156 точок, зокрема, у прифронтових містах, та займається відновленням точок після пошкоджень на деокупованих територіях.
«Пошкоджені точки видачі в Київській області, Харкові та дві точки в деокупованому Херсоні відновлено. Також уже працюємо в Краматорську, Костянтинівці, Охтирці, Слов’янську, Балаклії, Лозовій, Чугуєві, Тернівці та інших прифронтових містах. Для нас важливо підтримувати покупців та комунікувати з ними не тільки онлайн, до того ж відкриття нових точок видачі забезпечує робочі місця для українців», — повідомив — говорить Владислав Чечоткін, співзасновник Rozetka.
За його словами, до кінця 2023 року в компанії планують збільшити кількість точок видачі Rozetka майже до 500. Чечоткін також подякував ЗСУ та «всім незламним українцям за можливість працювати й допомагати країні».
Повідомляється, що до повномасштабного вторгнення Rozetka працювала в 73 українських містах. За більш ніж півтора року географія точок видачі розширилася до 118 населених пунктів України. Переглянути перелік та графік роботи точок видачі товарів у своєму населеному пункті можна на сайті онлайн-ритейлера.
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
СЕО Rozetka Владислав Чечоткін дав для Forbes перше інтерв’ю з початку війни. В ньому розповів, чому компанія звільнила айтішників, яких управлінських помилок можна було уникнути, щоб врятувати співробітників і магазини, та чи передрікає Rozetka дефіцит техніки в Україні через війну.