💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
1 травня 2024, 12:13
2024-05-01
Розробник хітової гри Balatro думав, що продасть максимум 10 копій, і йому доведеться повернутися в IT
Соло-розробник із ніком localthunk, який створив картковий роуглайк Balatro, розповів, що мав дуже низькі очікування, щодо успіху свого проєкту. Гра принесла йому $1 млн вже за 8 годин після виходу.
Соло-розробник із ніком localthunk, який створив картковий роуглайк Balatro, розповів, що мав дуже низькі очікування, щодо успіху свого проєкту. Гра принесла йому $1 млн вже за 8 годин після виходу.
Про це розробник написав у своєму X (Twitter). «Рік тому я готувався опублікувати свою дивну маленьку гру в Steam і знову шукати роботу в ІТ. У травні я запустив сторінку магазину і розраховував продати близько 10 копій», — зізнався localthunk.
Він додав, що це «був божевільний рік», і він вдячний, що тепер може займатися улюбленою справою у якості кар'єри.
Balatro — натхненна покером гра в жанрі роуглайк про будування колоди, створення потужних синергій і великі куші, зазначається в описі проєкту.
«Я знав, що гра буде цікавою для мене самого, приблизно за тиждень до дня запуску, і був дуже задоволений тим, наскільки добре вона вийшла для мене», — розповів творець Balatro на Reddit.
За його словами, він по-справжньому зрозумів, що гра може стати успішною, за день до релізу, коли всі провідні ігрові ЗМІ почали публікувати свої огляди.
«Я не очікував такого сприйняття від критиків, яке вона отримала, тому що я знаю, наскільки дивно ця гра виглядає і відчувається у багатьох аспектах», — сказав розробник.
Наразі Balatro має оцінку 90, яка базується на 33 рецензіях, зібраних на агрегаторі відгуків metacritic. У Steam гра має «дуже схвальні» відгуки гравців — 97% з майже 30 000 рецензій є позитивними.
За три дні після релізу компанія-видавець PlayStack повідомила, що гра розійшлася тиражем у 250 000 копій. У коментарі GamesIndustry.biz, видавець зазначив, що продажі Balatro перевищили позначку в $1 вже через вісім годин після релізу.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.