💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
29 листопада 2023, 13:11
2023-11-29
Розробники Famine Way відповіли на критику. Раніше українська гра про Голодомор спричинила палання в російського МЗС
Українські розробники зі студії STELLARIUM.gaming відповіли на критику з боку деяких користувачів, які заявили, що Голодомор — неприйнятна тематика для відеогри. Раніше на росії істерично відреагували на розробку гри Famine Way («Голодний шлях»), зокрема її прокоментувала чиновниця російського МЗС Марія Захарова.
«Зачепили досить важливу тему, яка стосується і Famine Way — ігри як розвага (?). Шкода, що навіть деякі з ігрового ком’юніті дотримуватися цієї тези. Будемо це змінювати», — написали STELLARIUM.gaming в X (Twitter).
До своєї публікації розробники також додали відео, в якому пояснили, що ігрова індустрія далеко пішла від того моменту, коли продукувала лише проєкти на тему «біжи, стріляй, стрибай».
«Відеоігри — це вже не просто розвага. Це такий самий спосіб передачі історії як книга, фільм, але з великою перевагою — в ігор є інтерактив та можливість впливати на хід подій», — заявила представниця студії.
Вона також навела приклади ігор із серйозною тематикою, на кшталт This War of Mine про облогу Сараєво, Distraint, яка порушує питання про людяність та безсердечність, чи Valiant Hearts про жах Першої Світової війни.
Раніше розробники Famine Way звернули увагу на російську критику української гри про Голодомор. «Кобло розворушилося — захаровій не сподобалася чомусь гра про Голодомор. соловйову, здається також», — написали STELLARIUM.gaming.
Директорка Департаменту інформації й преси та офіційна представниця МЗС рф Марія Захарова назвала «Голодний Шлях» «крінжем», «глумлінням над історією» та «творєнієм кієвского рєжима». Її підтримав російський пропагандист Владімір Соловйов.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.