🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

UPD. «Це тільки початок» — розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили черговий масивний патч, який покращує поведінку мутантів, і опублікували новий трейлер

Студія GSC Game World продовжує покращувати всі аспекти гри S.T.A.L.K.E.R. 2 з новим великим патчем на 46 ГБ, який містить понад 1200 виправлень. Зокрема він балансує роботу особливих артефактів, додає нові екрани смерті та виправляє анімації персонажів.

Залишити коментар
UPD. «Це тільки початок» — розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили черговий масивний патч, який покращує поведінку мутантів, і опублікували новий трейлер

Студія GSC Game World продовжує покращувати всі аспекти гри S.T.A.L.K.E.R. 2 з новим великим патчем на 46 ГБ, який містить понад 1200 виправлень. Зокрема він балансує роботу особливих артефактів, додає нові екрани смерті та виправляє анімації персонажів.

«Ми готові поділитися з вами патчем 1.3 з понад 1200 змінами, виправленнями та покращеннями, що стосуються ШІ/A-life, балансу, ігрових місій, оптимізації, локацій, звуку — тобто майже всіх аспектів гри», — зазначили розробники. 

З цим оновленням вони зробили переміщення мутантів під час бою більш плавним, а також покращили їх поведінку під час засідок,  коли гравець намагається сховатися на об'єктах. У неігрових персонажів також покращилася реакція на звук кроків.

У GSC також зробили ребаланс унікальних артефактів — «особливих предметів»:

  • «Дивна вода»: зменшено захист від радіації.
  • «Дивна гайка»: тепер ще сильніше уповільнює лікування.
  • «Дивна квітка»: посилений ефект маскування запаху.
  • «Дивний м’яч»: збільшений приріст витривалості, збільшена максимальна вага артефакту, але сповільнений приріст ваги при влучанні по гравцю.
  • «Дивний казанок»: тепер дебаф від їжі обирається не випадково, а відповідатиме типу їжі.
  • Енергетичні напої Non-Stop Limited Edition тепер мають додатковий особливий ефект при використанні з «Дивним казанком».

Розробники також повідомили, що зменшили шанс наткнутися на випадкову A-life сутичку, а також послабили захист від аномалій в «бойових» костюмів і покращили в «наукових». Крім того, в S.T.A.L.K.E.R. 2 тепер є різні екрани смерті головного героя гри, які залежать від її причини.

Загалом патч 1.3 вносить багато покращень, але не зачіпає економічний аспект, на який все ще нарікає чимало гравців. Вони скаржаться, що грошей від виконання завдань та продажу луту ледь вистачає на ремонт екіпірування. Проте цей недолік можна легко виправити з відповідними модифікаціями, підтримку яких в GSC обіцяли додати й на консолі Xbox.

Раніше COO та креативна директорка компанії Марія Григорович натякнула, що після успіху гри S.T.A.L.K.E.R. 2 в студії GSC Game World з’явилися можливості не лише для створення доповнень до гри, а й чогось більшого.

UPD. В GSC Game Worlds також опублікували новий атмосферний трейлер S.T.A.L.K.E.R. 2, який називається «Це Тільки Початок».

Відео демонструє красу гри без елементів інтерфейсу. «Зона чекає на сталкерів у всій своїй природній красі. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl доступний вже зараз на PC та Xbox Series X/S. Налаштуйте, а може й повністю вимкніть HUD, змініть кут огляду і час занурюватися в Зону», — повідомили розробники.

Вони подякували гравцям за фідбек і запевнили, що дослухаються до їхньої думки. «Наразі ми зосереджені на покращенні одиночної гри, і вже скоро зможемо поділитися деталями. Зроблено чимало змін — ми слухаємо і чуємо вас, і невпинно рухаємося вперед», — говорять в GSC.

Обкладинка відео відсилає до весняного розпродажу в Steam, де S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала знижку 15%. З нею вартість гри складає 1 189 грн за стандартне видання.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
У доповненнях до S.T.A.L.K.E.R. 2 розробники хочуть дати гравцям унікальний досвід якого вони ще не бачили в цій серії
У доповненнях до S.T.A.L.K.E.R. 2 розробники хочуть дати гравцям унікальний досвід, якого вони ще не бачили в цій серії
По темi
У доповненнях до S.T.A.L.K.E.R. 2 розробники хочуть дати гравцям унікальний досвід, якого вони ще не бачили в цій серії
Попри те що в S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграли понад 6 млн гравців їхня зацікавленість падає й вони вимагають нового контенту
Попри те, що в S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграли понад 6 млн гравців, їхня зацікавленість падає й вони вимагають нового контенту
По темi
Попри те, що в S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграли понад 6 млн гравців, їхня зацікавленість падає й вони вимагають нового контенту
«У нас тепер дуже багато можливостей щоб робити більше». Наступні проєкти GSC Game World можуть бути повязані не лише з серією S.T.A.L.K.E.R.
«У нас тепер дуже багато можливостей, щоб робити більше». Наступні проєкти GSC Game World можуть бути пов’язані не лише з серією S.T.A.L.K.E.R.
По темi
«У нас тепер дуже багато можливостей, щоб робити більше». Наступні проєкти GSC Game World можуть бути пов’язані не лише з серією S.T.A.L.K.E.R.
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.